We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Vedoucí realizačního týmu
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
65 000 - 100 000 Kč/měsíc65000-100000 CZK/m
65 000 - 100 000 Kč/měsíc65000-100000 CZK/m
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- vedení 12-ti členného týmu, jeho budování a rozšiřování
- rozvoj, motivace a hodnocení svého týmu
- zodpovědnost za plnění výsledků celého týmu
- sestavování a plnění budgetu
- rozvíjení vztahu se zákazníky
- řízení implementací informačního systému u nových a stávajících klientů
Zaměstnanecké výhody, benefity
- možnost seberealizace a profesního růstu
- zázemí nadnárodní společnosti
- vzdělávací akce a kurzy angličtiny
- rozsáhlý balíček benefitů
- auto i pro soukromé účely
- bonusy/prémie závislé na výkonu týmu
Informace o náboru
CZ Trenkwalder a.s.
Martina Mushtaq
Ovocný trh 573/12 Praha 1 - Staré Město 110 00
Mobil: +420731630476
Email: [email protected]
Martina Mushtaq
Ovocný trh 573/12 Praha 1 - Staré Město 110 00
Mobil: +420731630476
Email: [email protected]
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Administrativní a podpůrné služby
Pro našeho klienta, úspěšnou nadnárodní a prosperující IT společnost, zabývající se vývojem a implementací nejpoužívanějších informačních systémů, hledáme vhodného kandidáta na pozici Vedoucí realizačního týmu.
Pro našeho klienta, úspěšnou nadnárodní a prosperující IT společnost, zabývající se vývojem a implementací nejpoužívanějších informačních systémů, hledáme vhodného kandidáta na pozici Vedoucí realizačního týmu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
Počet let praxe
5
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- zkušenost s vedením týmu lidí
- obchodní myšlení se zaměřením na zákazníka
- výborný time management
- zkušenost s řízením projektů
- vynikající komunikační a prezentační dovednosti
- časovou flexibilitu
- anglický jazyk na úrovni B2
- samostatnost
- řidičský průkaz sk. B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3711990
Posting date: 8.7.2019
2019-07-08
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent Company: Trenkwalder a.s.
The job comes from another website or source.
Basic wage component (gross) and other rewards: 65 000 - 100 000 Kč/měsíc65000-100000 CZK/m