We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Koordinátor školení a administrativy s AJ, Praha 8 (35 000,-CZK)
Trenkwalder a.s.
Place of work
Prague
Prague
Contract type
full-time
full-time
Information about the position
Job description, responsibilities and duties
Main activities
Training coordinator & PTS Admin mainly is responsible for
Training coordinator & PTS Admin mainly is responsible for
- Creating quotations for training, service and parts
- Receiving bookings for training places
- Organizing training sessions for customers
- Delegating of sessions to trainers
- Coordination of communication with customer and trainers (creation of custom trainings)
- Following up on trainer's responses
- Printing and recording of Training certificates
- Sending/issuing invoices for Service, Training and Parts, credit notes
- Maintaining customer and Installation database
- Warranty and Service contract administration - registration, invoicing
- Cooperating with finance
- Communicating with HQ and/or other subsidiaries
- Participating on daily administration
- Welcoming of training participates and showing them Academy premises
- Preparation of training rooms for upcoming trainings
- Correctly done negotiation with a customer on daily basis by e-mail, phone
- Correctly and in time reported training sessions as background for invoicing
- Up to date and complete records in ERP system
- Creation of positive environment for training participants
- Well-equipped training room
- Correct and on time invoice for training, service, goods.
- Responsibility for ordering/providing of training refreshments
Employee perks, benefits
- budete pracovat v silné mezinárodní společnosti, které se dlouhodobě daří a která se rychle rozvíjí
- zajímavé finanční ohodnocení
- špičkové produkty a technické vybavení přímo v pobočce firmy, vlastní školicí prostory
- systém firemních benefitů
- příjemná pracovní atmosféra v přátelském týmu
- nástup možný ihned nebo dle dohody
- lokalita - Praha 8, Palmovka
Information about the selection process
Trenkwalder a.s.
Lenka Majorová
Ovocný trh 573/12 Praha 1 - Staré Město 110 00
Mobil: +420730526120
Email: [email protected]
Lenka Majorová
Ovocný trh 573/12 Praha 1 - Staré Město 110 00
Mobil: +420730526120
Email: [email protected]
Company on whose behalf the position is being filled
Electrical industry
Jedinečná příležitost pro kandidáta/tku, který má rád administrativu a komunikaci, zde se jedná o koordinaci školení pro zákazníky firmy, která je technicky zaměřená. Tuto pozici obsazujeme pro společnost FANUC působící v oblasti CNC technologií, průmyslové automatizace a robotiky. Centrála Praha 8.
Jedinečná příležitost pro kandidáta/tku, který má rád administrativu a komunikaci, zde se jedná o koordinaci školení pro zákazníky firmy, která je technicky zaměřená. Tuto pozici obsazujeme pro společnost FANUC působící v oblasti CNC technologií, průmyslové automatizace a robotiky. Centrála Praha 8.
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
Secondary with school-leaving examination
Personality requirements and skills
Requirements
- English spoken and written, other languages are advantage
- Be fully independent and self learning
- Ability to make independent decisions (be proactive)
- Knowledge of ERP system on user level
- Knowledge of logistics, invoicing, administration
- Organizational skills
- Soft skills, customer oriented person
- Good operator's knowledge of PC - MS Windows, MS Office, etc.
Advertiser
Brief description of the company
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Number of employees
50-99 employees
ID: 3764035
Posting date: 16.9.2019
2019-09-16
location: Prague Position: Administrative Worker, Official Company: Trenkwalder a.s.
The job comes from another website or source.