We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Recepční na part time v centru Prahy
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek
zkrácený úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- uvádění návštěv, zajištění občerstvení
- vyřizování telefonické agendy
- příprava konferenčních místností na jednání
- koordinace termínů schůzek
- správa rezervace konferenčních místností
- zajišťování ubytování a služebních cest včetně zahraničních
- zpracovávání korespondence
- rezervace a půjčování firemních vozidel, správa knih jízd
- evidence zapůjčování vybavení z recepce (fotoaparáty, měřící přístroje, apd..)
- administrativní podpora (příprava dokumentů, vazba dokumentů apd..)
- objednávání kancelářských potřeb
- komunikace se správou budovy
Zaměstnanecké výhody, benefity
- možnost rozvržení pracovní doby dle domluvy
- práce v centru Prahy
- přátelský kolektiv
- smlouva na DPP
- prostor pro nápady a samostatné vykonávání úkolů
Informace o náboru
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Stavebnictví, nemovitosti
Přední světová firma zabývající se projekty a poradenstvím v oblastech přírodních zdrojů a staveb, hledá novou kolegyni na pozici
Přední světová firma zabývající se projekty a poradenstvím v oblastech přírodních zdrojů a staveb, hledá novou kolegyni na pozici
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- velmi dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem
- reprezentativní vzhled a vystupování
- schopnost pracovat v kolektivu
- ochota pracovat přibližně 15 hodin týdně (pondělí, středa, pátek)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3856922
Posting date: 27.1.2020
2020-01-27
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční Company: Trenkwalder a.s.
The job comes from another website or source.