Asistent/ka ředitele (AJ)

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Ostrava-město, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Hovoříte anglicky a máte praxi v administrativě? Zvládáte si zorganizovat své úkoly, a přitom řešit běžnou operativu spojenou s provozem firmy? Pak hledáme právě Vás - dejte o sobě vědět!
  • kompletní zastřešení administrativy obchodní společnosti včetně sekretariátu
  • operativní vyřizování pošty, mailů a telefonátů
  • zpracování obchodní korespondence (smlouvy, překlady)
  • zajišťování letenek, víz a hotelů
  • plnění operativních úkolů spojených s vedením a provozem firmy, spolupráce s kolegy

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • pestré pracovní úkoly v oblasti zahraničního obchodu
  • možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
  • stabilní zázemí menší společnosti, přátelský kolektiv
  • pracovní poměr na dobu určitou
  • dobré finanční ohodnocení
  • nástup možný ihned
  • kanceláře Ostrava (centrum)
Těšíme se na Váš strukturovaný životopis v českém a anglickém jazyce. Pokud připojíte i pár úvodních slov nebo motivační dopis, o to více se na Vás budeme těšit při dalším jednání.

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Markéta Burešová
Sokolská 22 Olomouc 77900
Mobil: +420724501667
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Stabilní obchodní společnost s mezinárodním přesahem a dlouholetou tradicí uvítá mezi sebe novou kolegyni nebo kolegu do administrativy.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Český jazyk - Pokročilý (C1)

Počet let praxe

1

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • plynulá znalost jazyka anglického (slovem i písmem, úroveň C1)
  • praxe na obdobné pozici v administrativě, na sekretariátu
  • výhodou jazyk ruský
  • znalosti obchodní korespondence v ČJ a AJ
  • znalost programů MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • komunikativnost, flexibilita, příjemné vystupování, diskrétnost
  • schopnost se rozhodovat, samostatnost, pečlivost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3924864  Posting date: 16.6.2020  The job comes from another website or source.