Vedoucí účetního oddělení

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Svitavy, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Na tomto místě rozhodně využijete odbornou praxi, můžete posilovat komunikaci v angličtině a přitom se věnovat sehranému týmu z účtárny. Co se od Vás dále očekává?
  • odpovědnost za vedení a zpracování kompletní účetní evidence výrobní společnosti
  • dohled nad finančními toky, jednání s úřady, bankovními institucemi a auditorem
  • vedení hlavní účetní knihy, zpracování kvartálních a ročních uzávěrek dle české legislativy
  • zpracování dat pro mateřskou firmu formou pravidelného reportingu
  • vedení menšího týmu účetních
  • zpracování finančních plánů, daňového přiznání

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • hlavní pracovní poměr v celosvětově působící výrobní společnosti s uznávanou značkou na trhu
  • být součástí zapracovaného a sehraného týmu, možnost spolupráce na projektech
  • pružná pracovní doba, jazykové kurzy, odborné vzdělávání
  • stravenky, prémie, 5 dnů Sick days, kafeterie a další benefitní systém
  • nástup možný dle dohody
  • výroba a kanceláře: Svitavy

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Markéta Burešová
Sokolská 22 Olomouc 77900
Mobil: +420724501667
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Pro výrobní společnost působící po celém světě obsazujeme seniorní pozici vedoucí/ho účetního oddělení směr Svitavy.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Počet let praxe

2

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • nutná praxe na podobné pozici v oblasti účetnictví, controllingu, daní nebo auditu
  • komunikativní znalost jazyka anglického (B1-B2, kontakt s mateřskou centrálou, reporty)
  • znalost podvojného účetnictví a navazujících daňových zákonů
  • vzdělání ekonomického směru
  • zkušenosti s vedením menšího týmu
  • výhodou znalost mezinárodních účetních standardů
  • analytické dovednosti, pečlivost, rozhodnost, týmovost, komunikativnost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3940079  Posting date: 20.7.2020  The job comes from another website or source.