Referent/ka administrativy

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Jihomoravský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • řešení mailových a telefonických požadavků klientů a s tím spojené administrativní úkony
  • komunikace napříč firmou - především s obchodem, oddělením servisu a logistikou
  • poskytování podpory a konzultací obchodníkům ve věci smluv a fakturace
  • správa a zavádění smluv do informačního systému
  • příprava pravidelné fakturace zákazníkům

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • dny dovolené navíc
  • flexibilní pracovní dobu
  • sick days
  • jazykové kurzy
  • Multisport kartu
  • zázemí moderních kanceláří v Brně

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Nadia Šimková
J.Babáka 2733/11 (budová H) Brno 61200
Mobil: +420734179130
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Administrativní a podpůrné služby

Mezinárodní společnost, jednička ve svém oboru, hledá do svého týmu nového kolegu/kolegyni.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • SŠ/VOŠ vzdělání
  • praxi v obchodní administrativě alespoň 1 rok
  • dobrou uživatelskou znalost MS Office - využijete určitě praxi v Excelu
  • předchozí zkušenost s jakýmkoliv informačním systémem
  • komunikativnost a příjemné vystupování především pro telefonickou komunikaci
  • zákaznický přístup a ochota pomáhat kolegům s řešením problémů
  • preciznost a smysl pro detail

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3955110  Posting date: 20.8.2020  The job comes from another website or source.