Administrátor/ka logistiky

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Brno - venkov
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
26 000 - 28 000 Kč/měsíc26000-28000 CZK/m

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

  • Práce s přijatými objednávkami (stažení objednávek do podnikového IS, kontrola, tisk pracovního příkazu, předání skladu, zapsání do databáze Aviz
  • Plánování dopravy, kontakt s dopravci, stanovení termínu, váhy, počtu palet, objednávky dopravy
  • Vystavování dodacích listů, vystavení faktury + CMR
  • Zadávání objednávek obchodníků a odběratelé do NAV, stanovení termínu
  • Schvalování dopravních faktur, kontrola cen atd.
  • Zakládání a kontrola dokumentů, DL, CMR, faktury
  • Zajišťování dodání marketingových materiálů pro odd. marketingu
  • Kontrola nakládek

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • zajímavá práce na HPP s nástupem ihned/dle dohody
  • perspektivní zaměstnání u společnosti s dlouholetou tradicí
  • motivující finanční ohodnocení
  • podpora v rámci profesního rozvoje, jazykové kurzy a další odborná vzdělávání
  • přátelský a mladý kolektiv, vstřícný a osobní přístup
  • 5 Sick days
  • stravenky

Informace o náboru

Trenkwalder a.s.
Jan Petříček
J. Babáka 11, budova H Brno - Královo Pole 60200
Mobil: +420725475371
Email: [email protected]

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Pro svého klienta, stabilní výrobní společnost (dodávající zejména do segmentu stavebnictví), hledáme vhodného kandidáta/ku s odpovědností za vedení administrativy na oddělení logistiky

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Počet let praxe

1

Osobnostní předpoklady a dovednosti

  • SŠ vzdělání
  • pečlivost, samostatnost
  • logické myšlení, dobré organizační schopnosti a zodpovědný přístup k práci
  • uživatelskou znalost práce na PC - MS Office, Internet
  • týmového hráče
  • časovou flexibilitu
  • minimálně základní znalost AJ

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 4085983  Posting date: 20.5.2021  The job comes from another website or source. Lower salary limit (gross): 26 000 Kč/měsíc