We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Administrativní podpora oddělení pronájmu nemovitostí
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
40 000 Kč/měsíc
40 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Administrativní podpora týmu - shromažďování, zaznamenávání a aktualizace dat týkajících se komerčních nemovitostí, nájemních transakcí, nájemců, volných prostor a nové výstavby (pro více realitních sektorů)
Příprava marketingových podkladů pro obchodní nabídky
Pravidelná (čtvrtletní) aktualizace databází nemovitostí prováděna na základě telefonické komunikace s pronajímateli a developery, získávání údajů z internetu, médií a dalších marketingových materiálů;
Řešení ad hoc požadavků interních a externích klientů a příprava požadovaných dat, grafů a prezentací
Příprava marketingových podkladů pro obchodní nabídky
Pravidelná (čtvrtletní) aktualizace databází nemovitostí prováděna na základě telefonické komunikace s pronajímateli a developery, získávání údajů z internetu, médií a dalších marketingových materiálů;
Řešení ad hoc požadavků interních a externích klientů a příprava požadovaných dat, grafů a prezentací
Zaměstnanecké výhody, benefity
Práce pro prestižní britskou poradenskou společnost v oblasti realit
Spolupráce se zkušenými profesionály v oblasti nemovitostí
Odpovídající finanční ohodnocení a benefity (5 týdnů dovolené, sick days, občasná práce z domova, příspěvek na stravné)
Možnost kariérního postupu
Atraktivní moderní kancelář v centru města
Spolupráce se zkušenými profesionály v oblasti nemovitostí
Odpovídající finanční ohodnocení a benefity (5 týdnů dovolené, sick days, občasná práce z domova, příspěvek na stravné)
Možnost kariérního postupu
Atraktivní moderní kancelář v centru města
Informace o náboru
Hlavní oblast působení klienta
Stavebnictví, nemovitosti
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské II. stupně
Osobnostní předpoklady a dovednosti
VŠ vzdělání (Pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy)
Předchozí zkušenost na obdobné pozici v oblasti komerčních nemovitostí je výhodou
Vynikající písemné a verbální komunikační dovednosti
Velmi dobrá úroveň znalosti anglického a českého jazyka - písemný i mluvený projev
Analytické myšlení a cit pro detail, schopnost kontrolovat přesnost čísel a určit, kdy data nedávají smysl
Pokročilá uživatelská znalost práce s MS Office s důrazem na MS Excel (znalost základních vzorců a kontingenčních tabulek), dále znalost Powerpointu, Wordu a Outlooku
Předchozí zkušenost na obdobné pozici v oblasti komerčních nemovitostí je výhodou
Vynikající písemné a verbální komunikační dovednosti
Velmi dobrá úroveň znalosti anglického a českého jazyka - písemný i mluvený projev
Analytické myšlení a cit pro detail, schopnost kontrolovat přesnost čísel a určit, kdy data nedávají smysl
Pokročilá uživatelská znalost práce s MS Office s důrazem na MS Excel (znalost základních vzorců a kontingenčních tabulek), dále znalost Powerpointu, Wordu a Outlooku
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 4129828
Posting date: 26.7.2021
2021-07-26
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent Company: Trenkwalder a.s.
The job comes from another website or source.
Lower salary limit (gross): 40 000 Kč/měsíc