We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Asistent/ka vedení s němčinou
TRESCON Executive Search s.r.o.
Místo práce
Okres České Budějovice
Okres České Budějovice
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Kompletní řízení chodu kanceláře, zahrnující například:
vyřizování korespondence v češtině i němčině,
telefonická podpora,
organizace, řízení a vyúčtování pracovních cest,
tvorba pravidelných měsíčních reportů o činnosti kanceláře,
a další potřebné administrativní práce (emailová komunikace, správa obchodní dokumentace, skladové listy, etc.).
• Příprava podkladů pro daňovou účetní
• Podpora dalších oddělení společnosti, jako marketingu, prodeje, skladu a logistiky.
vyřizování korespondence v češtině i němčině,
telefonická podpora,
organizace, řízení a vyúčtování pracovních cest,
tvorba pravidelných měsíčních reportů o činnosti kanceláře,
a další potřebné administrativní práce (emailová komunikace, správa obchodní dokumentace, skladové listy, etc.).
• Příprava podkladů pro daňovou účetní
• Podpora dalších oddělení společnosti, jako marketingu, prodeje, skladu a logistiky.
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Práce v dynamické a úspěšné zahraniční společnosti s produkty na nejvyšší technologické úrovni
• Příjemné pracovní prostředí a atmosféra
• Atraktivní finanční ohodnocení
• Příjemné pracovní prostředí a atmosféra
• Atraktivní finanční ohodnocení
Informace o náboru
V případě zájmu o pozici Vás prosíme o zaslání Vašeho životopisu v německém jazyce. Děkujeme, tým TRESCON Executive Search s. r. o.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Naším klientem je úspěšná mezinárodní obchodní společnost z technického odvětví s klienty zejména mezi výrobními společnostmi (strojírenství, etc.).
Dosud byly aktivity na českém trhu klienta pokryty zejména mateřskou společností z německy hovořícího zahraničí. Nyní by ovšem rádi více využili možností, které nabízí český trh, a z tohoto důvodu otevírají novou kancelář v Českých Budějovicích.
Naším klientem je úspěšná mezinárodní obchodní společnost z technického odvětví s klienty zejména mezi výrobními společnostmi (strojírenství, etc.).
Dosud byly aktivity na českém trhu klienta pokryty zejména mateřskou společností z německy hovořícího zahraničí. Nyní by ovšem rádi více využili možností, které nabízí český trh, a z tohoto důvodu otevírají novou kancelář v Českých Budějovicích.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Ukončené středoškolské vzdělání ideálně ekonomického směru
• Nejméně 3 roky zkušeností na obdobné pozici (ideálně v menší společnosti, B2B, technické obory)
• Velmi dobrá znalost německého jazyka, pokročilá angličtina
• Dobrá znalost práce v MS Office
• Výborné komunikační schopnosti a příjemné vystupování ke klientům i kolegům
• Schopnost samostatné práce, výborný time management, zodpovědnost
• Aktivní řidič/ka
• Nejméně 3 roky zkušeností na obdobné pozici (ideálně v menší společnosti, B2B, technické obory)
• Velmi dobrá znalost německého jazyka, pokročilá angličtina
• Dobrá znalost práce v MS Office
• Výborné komunikační schopnosti a příjemné vystupování ke klientům i kolegům
• Schopnost samostatné práce, výborný time management, zodpovědnost
• Aktivní řidič/ka
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trescon Personalberatung byla založena v roce 1978 jako personálně-poradenská společnost. Od svého vzniku oslovuje své klienty vysokým výkonem, transparentností a disponuje širokými kompetencemi, know-how a dlouholetými zkušenostmi.
Předmětem naší činnosti jsou akvizice (Executive Search a Recruiting), výběr pracovníků a rozvoj společností včetně personálního a organizačního rozvoje, jako je např. coaching a placement.
Prostřednictvím našich odborných konzultantů a speciálně vyškoleného personálu získávají naši klienti špičkové služby, které odrážejí nejnovější vývoj a trendy v oblasti personálního poradenství.
Našim klientům jsme k dispozici stejně tak v Rakousku, jako po celém světě. Specializujeme se na okolí Horního a Dolního Rakouska, Salzburgu a Vídně. Naše zastoupení máme rovněž v České republice, na Slovensku a ve Slovinsku.
Předmětem naší činnosti jsou akvizice (Executive Search a Recruiting), výběr pracovníků a rozvoj společností včetně personálního a organizačního rozvoje, jako je např. coaching a placement.
Prostřednictvím našich odborných konzultantů a speciálně vyškoleného personálu získávají naši klienti špičkové služby, které odrážejí nejnovější vývoj a trendy v oblasti personálního poradenství.
Našim klientům jsme k dispozici stejně tak v Rakousku, jako po celém světě. Specializujeme se na okolí Horního a Dolního Rakouska, Salzburgu a Vídně. Naše zastoupení máme rovněž v České republice, na Slovensku a ve Slovinsku.
Počet zaměstnanců
3-4 zaměstnanci
ID: 2727768
Posting date: 31.10.2016
2016-10-31
location: Okres České Budějovice Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepční, Sekretářka Company: TRESCON Executive Search s.r.o.