We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
HR Support/Office Proffesional
Work Service
Místo práce
Praha, Středočeský kraj, Praha - východ, Praha - západ
Praha, Středočeský kraj, Praha - východ, Praha - západ
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro svého klienta, nadnárodní obchodní společnost, v současné době vyhledávám šikovného kandidáta/kandidátku pro obsazení pracovní pozice HR Support/Office Proffesional.
- spolupráce s regionálním HR Managerem na různých HR projektech dle potřeby, spolupráce s poskytovatelem mzdové agendy společnosti, monitoring přesčasů a dnů volna, aj.
- analýza potřeb kanceláře, poskytování návrhů na zlepšení chodu kanceláře, monitoring kancelářských potřeb, koordinace objednávek, nákupy, administrativní podpora ad-hoc projektů, spolupráce s finančním oddělením (kontrola faktur, objednávky, platby)
Požadujeme:
- výbornou znalost anglického jazyka slovem i písmem
- zkušenosti v oblasti lidských zdrojů (HR Admin nebo Payroll Admin)
- uživatelská znalost práce v programu Excel
- zaměření na detaily, schopnost rozhodnout se, profesionální vystupování a pozitivní myšlení
- základní účetní povědomí velkou výhodou ne však podmínkou
Nabízíme:
- zázemí silné mezinárodní společnosti
- možnost dalšího kariérního postupu
- každodenní používání anglického jazyka slovem i písmem
- multikulturní pracovní prostředí
- výborné finanční podmínky (dle zkušeností a znalostí kandidáta)
- balíček zaměstnaneckých benefitů společnosti
- plný pracovní úvazek na dobu určitou 6 měsíců, po té na dobu neurčitou
- zaškolení na pozici
- místo pracoviště Praha 5
- předpokládaný nástup do zaměstnání - září 2017
V případě Vašeho zájmu mi prosím neváhejte zaslat Váš strukturovaný životopis a motivační dopis v českém jazyce i v anglickém jazyce.
Veškeré Vámi zaslané materiály budou považovány za důvěrné. Odpovědí na tento inzerát dáváte společnosti Work Service Czech s.r.o. svůj souhlas se zpracováním osobních dat dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Pokud se Vám do 14 dnů neozveme, upřednostnili jsme jiné kandidáty pro postup do užšího kola výběrového řízení.
- spolupráce s regionálním HR Managerem na různých HR projektech dle potřeby, spolupráce s poskytovatelem mzdové agendy společnosti, monitoring přesčasů a dnů volna, aj.
- analýza potřeb kanceláře, poskytování návrhů na zlepšení chodu kanceláře, monitoring kancelářských potřeb, koordinace objednávek, nákupy, administrativní podpora ad-hoc projektů, spolupráce s finančním oddělením (kontrola faktur, objednávky, platby)
Požadujeme:
- výbornou znalost anglického jazyka slovem i písmem
- zkušenosti v oblasti lidských zdrojů (HR Admin nebo Payroll Admin)
- uživatelská znalost práce v programu Excel
- zaměření na detaily, schopnost rozhodnout se, profesionální vystupování a pozitivní myšlení
- základní účetní povědomí velkou výhodou ne však podmínkou
Nabízíme:
- zázemí silné mezinárodní společnosti
- možnost dalšího kariérního postupu
- každodenní používání anglického jazyka slovem i písmem
- multikulturní pracovní prostředí
- výborné finanční podmínky (dle zkušeností a znalostí kandidáta)
- balíček zaměstnaneckých benefitů společnosti
- plný pracovní úvazek na dobu určitou 6 měsíců, po té na dobu neurčitou
- zaškolení na pozici
- místo pracoviště Praha 5
- předpokládaný nástup do zaměstnání - září 2017
V případě Vašeho zájmu mi prosím neváhejte zaslat Váš strukturovaný životopis a motivační dopis v českém jazyce i v anglickém jazyce.
Veškeré Vámi zaslané materiály budou považovány za důvěrné. Odpovědí na tento inzerát dáváte společnosti Work Service Czech s.r.o. svůj souhlas se zpracováním osobních dat dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Pokud se Vám do 14 dnů neozveme, upřednostnili jsme jiné kandidáty pro postup do užšího kola výběrového řízení.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Chemický průmysl, výroba farmaceutických výrobků
Úspěšná mezinárodní obchodně výrobní společnost s letitou tradicí na českém trhu.
Úspěšná mezinárodní obchodně výrobní společnost s letitou tradicí na českém trhu.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Work Service je úspěšná nadnárodní personální agentura s dlouhou tradicí v oblasti personálního poradenství a zprostředkování pracovních příležitostí.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.
Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.
Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3151533
Posting date: 4.8.2017
2017-08-04
location: Praha, Středočeský kraj, Praha - východ, Praha - západ Position: HR asistent, HR Business Partner, HR generalist, HR Koordinátor, Office manager Company: Work Service