We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Customer Service Specialist with English
Work Service
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Od 35 000 Kč/měsíc
Od 35 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
V současné době pro svého klienta obsazuji pozici Customer Service Specialist.
Jedná se o úspěšnou mezinárodní obchodně výrobní společnost, která působí po celém světě.
Náplň Vaší práce:
- administrativní podpora obchodního oddělení
- pravidelné používání anglického jazyka (pravidelná komunikace s obchodními partnery v zahraničí)
- podpora obchodníků, zpracovávání objednávek od zákazníků ze zahraničí (práce v programu SAP,..)
- komunikace s mateřskou centrálou v Německu (přímý nadřízený pro tuto pozici sedí na centrále v Německu)
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- komunikativní znalost anglického jazyka (min. úroveň B2 nebo vyšší), aktivní používání slovem i písmem
- znalost německého nebo italského jazyka je výhodou není podmínkou
- uživatelská znalost práce v programu SAP
- zkušenosti ze zákaznického servisu z automotive sektoru jsou velkou předností
- pečlivost, dobré komunikační a organizační schopnosti, příjemné a profesionální vystupování
Nabízíme:
- výborné finanční podmínky
- balíček zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů placené dovolené, Cafeteria systém, stravenky, sick days, roční prémie,…)
- jistota zaměstnání v silné a úspěšné mezinárodní společnosti s letitou tradicí
- možnost dalšího vzdělávání a kariérního růstu v rámci společnosti
- moderní pracovní prostředí a příjemný kolektiv spolupracovníků
- místo pracoviště: PRAHA 10 VRŠOVICE
- možnost nástupu do zaměstnání během prosince 2020, nebo dohodou možný i pozdější termín
- pracovní doba (od pondělí do pátku: pružná pracovní doba, občasné Home Office)
- smlouva na dobu neurčitou
V případě Vašeho zájmu zúčastnit se výběrového řízení mi prosím pošlete Váš strukturovaný životopis v anglickém jazyce a zároveň motivační dopis v anglickém jazyce pro tuto pozici.
Jedná se o úspěšnou mezinárodní obchodně výrobní společnost, která působí po celém světě.
Náplň Vaší práce:
- administrativní podpora obchodního oddělení
- pravidelné používání anglického jazyka (pravidelná komunikace s obchodními partnery v zahraničí)
- podpora obchodníků, zpracovávání objednávek od zákazníků ze zahraničí (práce v programu SAP,..)
- komunikace s mateřskou centrálou v Německu (přímý nadřízený pro tuto pozici sedí na centrále v Německu)
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- komunikativní znalost anglického jazyka (min. úroveň B2 nebo vyšší), aktivní používání slovem i písmem
- znalost německého nebo italského jazyka je výhodou není podmínkou
- uživatelská znalost práce v programu SAP
- zkušenosti ze zákaznického servisu z automotive sektoru jsou velkou předností
- pečlivost, dobré komunikační a organizační schopnosti, příjemné a profesionální vystupování
Nabízíme:
- výborné finanční podmínky
- balíček zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů placené dovolené, Cafeteria systém, stravenky, sick days, roční prémie,…)
- jistota zaměstnání v silné a úspěšné mezinárodní společnosti s letitou tradicí
- možnost dalšího vzdělávání a kariérního růstu v rámci společnosti
- moderní pracovní prostředí a příjemný kolektiv spolupracovníků
- místo pracoviště: PRAHA 10 VRŠOVICE
- možnost nástupu do zaměstnání během prosince 2020, nebo dohodou možný i pozdější termín
- pracovní doba (od pondělí do pátku: pružná pracovní doba, občasné Home Office)
- smlouva na dobu neurčitou
V případě Vašeho zájmu zúčastnit se výběrového řízení mi prosím pošlete Váš strukturovaný životopis v anglickém jazyce a zároveň motivační dopis v anglickém jazyce pro tuto pozici.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
elektrotechnický průmysl
Výrobně obchodní společnost s letitou tradicí v ČR i v zahraničí.
Výrobně obchodní společnost s letitou tradicí v ČR i v zahraničí.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Český jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Work Service je úspěšná nadnárodní personální agentura s dlouhou tradicí v oblasti personálního poradenství a zprostředkování pracovních příležitostí.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.
Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.
Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3965045
Posting date: 30.11.2020
2020-11-30
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Databázový administrátor, Obchodní referent, Office manager, Specialista podpory zákazníků Company: Work Service
Lower salary limit (gross): 35 000 Kč/měsíc