We are sorry, the company offering the job position has finished posting the job on the site.
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Thank you for understanding.
Display similar jobs
Customer Service Specialist with English
Work Service
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
V současné době pro svého klienta obsazuji pozici Customer Service Specialist. Jedná se o úspěšnou americkou obchodně výrobní společnost, která působí po celém světě.
Náplň Vaší práce:
- každodenní komunikace s obchodními partnery společnosti (zpracovávání objednávek, udržování dobrých vztahů s obchodními partnery společnosti, podklady pro fakturaci, dobropisy, řešení reklamací, aj.)
- pravidelné používání anglického jazyka slovem i písmem
- zpracovávání objednávek od zákazníků (práce v programech MS Office, CRM)
Požadujeme:
- SŠ nebo VŠ
- vynikající znalost českého jazyka (úroveň rodilý mluvčí)
- plynulá znalost anglického jazyka (min. úroveň B2/C1 nebo vyšší)
- alespoň rok zkušeností ze zákaznického servisu na obchodním oddělení společnosti (zpracovávání objednávek, udržování dobrých vztahů se zákazníky společnosti, podklady pro fakturaci, dobropisy, řešení případných reklamací)
- pečlivost, výborné komunikační a organizační schopnosti, orientace na zákazníka, pozitivní přístup
Nabízíme:
- výborné finanční podmínky
- balíček zaměstnaneckých benefitů
- jistota zaměstnání v silné a úspěšné americké společnosti s letitou tradicí
- možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu v rámci společnosti
- moderní pracovní prostředí a příjemný kolektiv spolupracovníků
- nástup možný IHNED po dohodě
- místo pracoviště: PRAHA 5 (v současné době práce vykonávána formou Home Office, až situace dovolí tak v příjemném a moderním zázemí centrály společnosti pro ČR na Praze 5)
V případě Vašeho zájmu zúčastnit se výběrového řízení mi prosím pošlete Váš strukturovaný životopis v anglickém jazyce a zároveň motivační dopis v anglickém jazyce pro tuto pozici.
Náplň Vaší práce:
- každodenní komunikace s obchodními partnery společnosti (zpracovávání objednávek, udržování dobrých vztahů s obchodními partnery společnosti, podklady pro fakturaci, dobropisy, řešení reklamací, aj.)
- pravidelné používání anglického jazyka slovem i písmem
- zpracovávání objednávek od zákazníků (práce v programech MS Office, CRM)
Požadujeme:
- SŠ nebo VŠ
- vynikající znalost českého jazyka (úroveň rodilý mluvčí)
- plynulá znalost anglického jazyka (min. úroveň B2/C1 nebo vyšší)
- alespoň rok zkušeností ze zákaznického servisu na obchodním oddělení společnosti (zpracovávání objednávek, udržování dobrých vztahů se zákazníky společnosti, podklady pro fakturaci, dobropisy, řešení případných reklamací)
- pečlivost, výborné komunikační a organizační schopnosti, orientace na zákazníka, pozitivní přístup
Nabízíme:
- výborné finanční podmínky
- balíček zaměstnaneckých benefitů
- jistota zaměstnání v silné a úspěšné americké společnosti s letitou tradicí
- možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu v rámci společnosti
- moderní pracovní prostředí a příjemný kolektiv spolupracovníků
- nástup možný IHNED po dohodě
- místo pracoviště: PRAHA 5 (v současné době práce vykonávána formou Home Office, až situace dovolí tak v příjemném a moderním zázemí centrály společnosti pro ČR na Praze 5)
V případě Vašeho zájmu zúčastnit se výběrového řízení mi prosím pošlete Váš strukturovaný životopis v anglickém jazyce a zároveň motivační dopis v anglickém jazyce pro tuto pozici.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Chemický průmysl, výroba farmaceutických výrobků
Americká obchodně výrobní společnost.
Americká obchodně výrobní společnost.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Work Service je úspěšná nadnárodní personální agentura s dlouhou tradicí v oblasti personálního poradenství a zprostředkování pracovních příležitostí.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.
Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.
Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3972012
Posting date: 22.9.2020
2020-09-22
location: Praha Position: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Office manager, Specialista podpory zákazníků Company: Work Service