Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Referentka zák. podpory pro 3 e-shopy s doplňky stravy
4FITNESS s.r.o.
Místo práce
Pionýrská 3, Brno-Královo Pole-Ponava, Česko
Pionýrská 3, Brno-Královo Pole-Ponava, Česko
Druh pracovního poměru
živnost
živnost
Termín nástupu
1.5.2019 i dříve
1.5.2019 i dříve
Mzdové podmínky (brutto)
28 000 - 36 000 Kč/měsíc
28 000 - 36 000 Kč/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Nabízíme stabilitu v rodinné firmě se 14 letou tradicí s českým vlastnictvím.
Když má zákazník problém nebo přání, zavolá nám. Vaše práce je příjemně a na úrovni probrat co potřebuje. Ideální kandidátka na tuto pozici se dokáže vžít do našeho zákazníka a převzít na sebe odpovědnost za úspěšné vyřešení požadavku. Budete mít zodpovědnost za vytváření, editaci a kontrolu stavu řešených zakázek. Administrativa s tím spojená - platby, komunikace s dopravci a s naším skladem, eventuálně vyřízení procesu vrácení zboží. Sledování recenzí a hodnotících webů.
Pracovní doba: 8 až 16:00, případně 6 až 14:00
Mimo hlavní sezony budete mít hotovo během prvních 5 hodin pracovní doby. Poté, kdy je volněji, už jen zvedáte případné telefonáty. Lze domluvit volno.
Požadavky na uchazečku:
Požadujeme schopnost příjemně dobře rychle se vyjadřovat v českém jazyce jak mluvenou tak psanou formou. Profesionální vystupování pro nás není jen prázdná fráze. Trpělivost a pochopení s těmi, kteří objednávají přes internet poprvé. Pozitivní povahu a kladný pohled na většinu situací.
Rychlost psaní na PC okolo 80 úhozů za minutu by měla být dostatečná. Na běžný dotaz zvládnete odpovědět za minutu a půl.
Zkušenost se zákaznickou péči nebo s prací v call centru výhodou.
Detailní popis pracovní náplně:
Komunikace s ostatními odděleními a koordinace mající za cíl úspěch a spokojenost nás i zákazníka.
Denně vyřízení okolo 12 žádostí o změnu adresy či způsobu úhrady za zboží, také obvykle 2 reklamace, 15 dotazů na to v jaké fázi je objednávka, 3 pátrání po balíku v prostředí PPL a 15 nesprávně provedených plateb zákazníky.
Denně zvedneme kolem 60 telefonátů. Polovině z nich ale předejdete rychlým vyřízením e-mailové korespondence.
Denní počet e-mailů je kolem 40, v sezoně až 80. Na velikou většinu e-mailů lze odpovědět vzorovou odpovědí. Jen pár dotazů vybočuje z řady. + jednotky dotazů přicházejí z Facebooku.
Předpoklady:
Schopnost odolat i nepříjemným požadavkům nebo situacím, které se zkrátka občas stanou.
Samostatnost u standardních situací a schopnost správného selského uvažování i zvolení správného postupu při nestandardních situacích.
Když má zákazník problém nebo přání, zavolá nám. Vaše práce je příjemně a na úrovni probrat co potřebuje. Ideální kandidátka na tuto pozici se dokáže vžít do našeho zákazníka a převzít na sebe odpovědnost za úspěšné vyřešení požadavku. Budete mít zodpovědnost za vytváření, editaci a kontrolu stavu řešených zakázek. Administrativa s tím spojená - platby, komunikace s dopravci a s naším skladem, eventuálně vyřízení procesu vrácení zboží. Sledování recenzí a hodnotících webů.
Pracovní doba: 8 až 16:00, případně 6 až 14:00
Mimo hlavní sezony budete mít hotovo během prvních 5 hodin pracovní doby. Poté, kdy je volněji, už jen zvedáte případné telefonáty. Lze domluvit volno.
Požadavky na uchazečku:
Požadujeme schopnost příjemně dobře rychle se vyjadřovat v českém jazyce jak mluvenou tak psanou formou. Profesionální vystupování pro nás není jen prázdná fráze. Trpělivost a pochopení s těmi, kteří objednávají přes internet poprvé. Pozitivní povahu a kladný pohled na většinu situací.
Rychlost psaní na PC okolo 80 úhozů za minutu by měla být dostatečná. Na běžný dotaz zvládnete odpovědět za minutu a půl.
Zkušenost se zákaznickou péči nebo s prací v call centru výhodou.
Detailní popis pracovní náplně:
Komunikace s ostatními odděleními a koordinace mající za cíl úspěch a spokojenost nás i zákazníka.
Denně vyřízení okolo 12 žádostí o změnu adresy či způsobu úhrady za zboží, také obvykle 2 reklamace, 15 dotazů na to v jaké fázi je objednávka, 3 pátrání po balíku v prostředí PPL a 15 nesprávně provedených plateb zákazníky.
Denně zvedneme kolem 60 telefonátů. Polovině z nich ale předejdete rychlým vyřízením e-mailové korespondence.
Denní počet e-mailů je kolem 40, v sezoně až 80. Na velikou většinu e-mailů lze odpovědět vzorovou odpovědí. Jen pár dotazů vybočuje z řady. + jednotky dotazů přicházejí z Facebooku.
Předpoklady:
Schopnost odolat i nepříjemným požadavkům nebo situacím, které se zkrátka občas stanou.
Samostatnost u standardních situací a schopnost správného selského uvažování i zvolení správného postupu při nestandardních situacích.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Práce u středu Brna přes ulici Lužáneckého parku. Firemní neomezené vnitrostátní volání. Firemní sleva na PC, netebook, mobil a podobně. Můžete dostat k dispozici firemní vůz Chevrolet Spark. Zaměstnanecké slevy na výrobky KetoFit a 4FITNESS.
Nabízíme stabilitu v rodinné firmě se 14 letou tradicí s českým vlastnictvím. Pravidelnou pracovní dobu. Čistou hlavu po pracovní době. Mimo sezonu více volného času, možnost zkrácení pracovní doby. Nad to standardně 3 týdny dovolené. Na pracovišti zázemí sdílené dvěma zaměstnanci, kuchyňka a odpočinková místnost.
Nabízíme stabilitu v rodinné firmě se 14 letou tradicí s českým vlastnictvím. Pravidelnou pracovní dobu. Čistou hlavu po pracovní době. Mimo sezonu více volného času, možnost zkrácení pracovní doby. Nad to standardně 3 týdny dovolené. Na pracovišti zázemí sdílené dvěma zaměstnanci, kuchyňka a odpočinková místnost.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Český jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Windows - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Word - Základy
Microsoft Windows - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
4FITNESS.cz je výrobcem zdravé a sportovní výživy více než 18 let. Na českém trhu máme skvělou pověst a pevné postavení.
Druhou značkou společnosti je KetoFit - oblíbené a úspěšné dietní produkty pomáhající hubnout nejen ženám
Druhou značkou společnosti je KetoFit - oblíbené a úspěšné dietní produkty pomáhající hubnout nejen ženám
ID: 3650378
Datum zveřejnění: 23.4.2019
2019-04-23
lokalita: Brno - město Pozice: Asistent, Specialista podpory zákazníků, Vedoucí prodejny/provozu Společnost: 4FITNESS s.r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 28 000 - 36 000 Kč/měsíc