Společnost AARSLEFF CZ s.r.o. je součástí mezinárodního koncernu Per Aarsleff se sídlem v Dánsku. Skupina existuje od roku 1947 a zaměstnává přes 6 000 osob po celém světě. Působíme v oblasti projektování a realizace specializovaných geotechnických a hydrotechnických prací. Jsme nesporným lídrem v oblasti technologie beraněných prefabrikovaných pilot. Aarsleff realizuje zakázky v České republice od roku 2011 prostřednictvím kanceláře obchodního zástupce v polské společnosti Aarsleff sp. Z o.o. Díky naší efektivní činnosti se počet úspěšných realizací systematicky zvyšuje. Vzhledem k dynamickému rozvoji společnosti v České republice v současné době hledáme kandidátku/kandidáta na pozici:

FINANCIAL CONTROLLING MANAGER

Místo práce: Česká republika - BRNO

Plat: 48 000 CZK - 84 000 CZK brutto

Náplň práce:

  • dohled nad vykazováním finančních a řídících údajů a poskytování včasných a spolehlivých finančních informací správní radě společnosti Aarsleff a vedoucím jednotlivých úseků společnosti
  • zajištění úplnosti a včasnosti podávání zpráv a reporting pro účely souhrnných výročních zpráv společnosti.
  • účast na tvorbě rozpočtu a finančních prognóz
  • provádění finančních analýz, kontrola finančních a provozních poměrů a interpretace odchylek a nesrovnalostí
  • kontrola pohledávek, hlášení pohledávek po splatnosti a sporných pohledávek správní radě - spolupráce s advokátní kanceláří v této oblasti
  • úzká spolupráce s účetní kanceláří v České republice a oddělením účetnictví a controllingu v Polsku
  • implementace kontrolních postupů a procedur
  • příprava zpráv a prezentací
  • úzká spolupráce s dalšími odděleními ve společnosti a ve skupině Aarsleff

Předpoklady:

  • min. 5 let zkušeností v oddělení controllingu / finančním oddělení, preferovaný stavební průmysl, znalost principů vyřizování dlouhodobých kontraktů vítána
  • vyšší ekonomické vzdělání (jsou vítány odborné kvalifikace jako CIMA / ACCA)
  • znalost angličtiny, češtiny umožňující volnou písemnou a ústní komunikaci - nutná podmínka
  • znalost polského jazyka bude výhodou
  • dobrá znalost finančních a účetních záležitostí (české předpisy)
  • pokročilé znalosti systémů ERP a Ms Excel
  • znalosti a zkušenosti v oblasti účetnictví a financí
  • zkušenosti s implementací moderních analytických nástrojů
  • zaměření na zlepšování procesů v oblasti controllingu
  • nezávislost při rozhodování, odolnost proti stresu, schopnost jednat a okamžitá reakce na mimořádné události
  • spolehlivost, dovednosti spolupráce, komunikační dovednosti

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání na základě pracovní smlouvy, benefity
  • atraktivní a odpovědná práce v mezinárodní společnosti
  • realizace zajímavých projektů v oblasti controllingu
  • nezávislost při plnění zadaných úkolů

Pokud máte zájem, odešlete prosím svou žádost kliknutím.

Přidejte prosím následující klauzuli:

Souhlasím se zpracováním mých osobních údajů za účelem náboru v souladu s čl. 6 s 1 lit. a nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, kterým se zrušuje směrnice 95/46 / ES (obecné nařízení o ochraně údajů ).

Poslat společnosti životopis
ID: 4013415  Datum zveřejnění: 21.12.2020  Spodní hranice mzdy (brutto): 48 000 Kč/měsíc