HR administrátor pro Česko a Itálii

Accenture Services, s.r.o.

Místo práce
Bucharova 1314/8, 15800 Praha - Stodůlky, Česká republika, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.09.2017
Mzdové podmínky (brutto)
Atraktivní platové ohodnocení

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Hledáš novou práci a zajímá tě práce v HR? Chceš získat nové zkušenosti v mezinárodní společnosti? Hledáme právě tebe na pozici HR administrátora!

HR administrátor je v přímém i nepřímém kontaktu (po telefonu nebo emailem) s interním oddělením lidských zdrojů a se zaměstnanci Accenture a má na starosti poradenství v oblasti personální agendy – HR procesů, předpisů a aplikací. Pozice je výborná příležitost pro čerstvé absolventy nebo kohokoliv kdo by rád využíval své jazykové schopnosti získal zároveň zkušenost v outsourcingu a personalistice.

Náplň práce:
- Používat znalosti v oblasti HR (např. HR procesy a předpisy)
- Zpracovávat žádosti a zodpovídat HR dotazy zaměstnanců Accenture(kompenzace a benefity, interní předpisy, změna osobních dat ...)
- Být ve spojení s ostatními odděleními v rámci servisního centra a lokálními týmy a zajistit tak zpracování požadavků
- Vyhledávat a zapisovat údaje v různých HR informačních systémech
- Zpracovávat příchozí a odchozí emaily a telefonické hovory od zaměstnanců Accenture – radit zaměstnancům s různými HR požadavky a dotazy
- Podporovat ostatní členy týmu
- Vykonávat ostatní projektové úkoly definované nadřízeným

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Zázemí mezinárodní společnosti
- Příjemné pracovní prostředí
- Každodenní využití cizích jazyků
- Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
- Širokou škálu benefitů - 5 týdnů dovolené, stravenky, flexipassy, příspěvek na penzijní/životní pojištění atd.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2) a Italský jazyk - Středně pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadavky na kandidáta:
- Ukončené alespoň středoškolské vzdělání
- Předchozí zkušenost v oblasti lidských zdrojů výhodou
- Plynulá znalost italského a českého jazyka (mluvená i psaná forma)
- Dobrá znalost anglického jazyka (mluvená i psaná forma)
- Dobrá znalost MS Office
- Znalost Business Process Outsourcing výhodou
- Vynikající jednání se zákazníkem a komunikační dovednosti
- Ochota převzít další zodpovědnosti a úkoly
- Schopnost řešit problémy
- Analytické dovednosti
- Pozitivní přístup
- Aktivní týmový hráč

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Accenture je vedoucí, globální společnost nabízející odborné služby. Poskytujeme širokou škálu služeb a řešení v oblasti strategie, poradenství, digitálních technologií, technologických služeb a podpory podnikových procesů prostřednictvím přibližně 450 000 pracovníků ve více než 120 zemích světa. Největším a nejvýznamnějším firmám ze všech odvětví pomáháme nastavit úspěšné strategie, navrhnout a implementovat plány, využít sílu digitálního světa – za pomoci tradičních i nových technologií – a dodat řešení. Našim klientům se dokážeme postarat o provoz jejich podnikových procesů, infrastruktury i cloudových služeb. Accenture působí v České republice od roku 1991 a poskytuje služby, jak domácím tak zahraničním firmám. Accenture nyní v ČR zaměstnává téměř 2 000 pracovníků.

Počet zaměstnanců

1000 a více zaměstnanců
ID: 3116923  Datum zveřejnění: 4.8.2017  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: Atraktivní platové ohodnocení