HR administrátor pro Česko a Itálii

Accenture Services, s.r.o.

Místo práce
Bucharova 1314/8, 15800 Praha - Stodůlky, Česká republika
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.09.2017
Nabízený plat (hrubého)
Atraktivní platové ohodnocení

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Hledáš novou práci a zajímá tě práce v HR? Chceš získat nové zkušenosti v mezinárodní společnosti? Hledáme právě tebe na pozici HR administrátora!

HR administrátor je v přímém i nepřímém kontaktu (po telefonu nebo emailem) s interním oddělením lidských zdrojů a se zaměstnanci Accenture a má na starosti poradenství v oblasti personální agendy – HR procesů, předpisů a aplikací. Pozice je výborná příležitost pro čerstvé absolventy nebo kohokoliv kdo by rád využíval své jazykové schopnosti získal zároveň zkušenost v outsourcingu a personalistice.

Náplň práce:
- Používat znalosti v oblasti HR (např. HR procesy a předpisy)
- Zpracovávat žádosti a zodpovídat HR dotazy zaměstnanců Accenture(kompenzace a benefity, interní předpisy, změna osobních dat ...)
- Být ve spojení s ostatními odděleními v rámci servisního centra a lokálními týmy a zajistit tak zpracování požadavků
- Vyhledávat a zapisovat údaje v různých HR informačních systémech
- Zpracovávat příchozí a odchozí emaily a telefonické hovory od zaměstnanců Accenture – radit zaměstnancům s různými HR požadavky a dotazy
- Podporovat ostatní členy týmu
- Vykonávat ostatní projektové úkoly definované nadřízeným

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Zázemí mezinárodní společnosti
- Příjemné pracovní prostředí
- Každodenní využití cizích jazyků
- Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
- Širokou škálu benefitů - 5 týdnů dovolené, stravenky, flexipassy, příspěvek na penzijní/životní pojištění atd.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Český jazyk - Expert (C2) a Italský jazyk - Středně pokročilý (B2) a
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadavky na kandidáta:
- Ukončené alespoň středoškolské vzdělání
- Předchozí zkušenost v oblasti lidských zdrojů výhodou
- Plynulá znalost italského a českého jazyka (mluvená i psaná forma)
- Dobrá znalost anglického jazyka (mluvená i psaná forma)
- Dobrá znalost MS Office
- Znalost Business Process Outsourcing výhodou
- Vynikající jednání se zákazníkem a komunikační dovednosti
- Ochota převzít další zodpovědnosti a úkoly
- Schopnost řešit problémy
- Analytické dovednosti
- Pozitivní přístup
- Aktivní týmový hráč

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Accenture is a global management consulting, technology services and outsourcing company with approximately 186,000 people in 49 countries. If you join Accenture you can make great ideas happen for some of the world's most dynamic companies. With broad global resources and deep technical know-how, we collaborate with clients to cultivate ideas and deliver results. Choose a career at Accenture and enjoy an innovative environment where challenging and interesting work is part of daily life.

Počet zaměstnanců

1000 a více zaměstnanců

Adresa společnosti

Accenture Services
V Parku 12
14000 Praha
http://www.accenture.cz
ID: 3116923   Datum zveřejnění: 4.8.2017