Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Teamleader pro Vodafone linku
Conduent Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Hornopolní 3322/34, Okres Ostrava
Hornopolní 3322/34, Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co u nás Teamleadeři dělají?
* hodnotí a pracují se svým týmem
* motivují, rozvíjí a pomáhají svým agentům
* vymýšlí soutěže a motivační aktivity
* sledují výsledky jednotlivců i celku, společně hledají možnosti, jak být lepší
* zpracovávají reporty na denní, týdenní a měsíční bázi
* účastní se výběrových řízení
* hodnotí a pracují se svým týmem
* motivují, rozvíjí a pomáhají svým agentům
* vymýšlí soutěže a motivační aktivity
* sledují výsledky jednotlivců i celku, společně hledají možnosti, jak být lepší
* zpracovávají reporty na denní, týdenní a měsíční bázi
* účastní se výběrových řízení
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co našeho manažera čeká?
* tým plný fajn lidí, rozumné a moderní manažery a hlavně skvělý klient
* zajímavé mzdové ohodnocení
* bude součástí call centra Vodafone
* samostatná práce plná výzev
* příležitost k osobnímu i profesnímu růstu
* spolupráce na náboru vlastních členů týmu
* tým plný fajn lidí, rozumné a moderní manažery a hlavně skvělý klient
* zajímavé mzdové ohodnocení
* bude součástí call centra Vodafone
* samostatná práce plná výzev
* příležitost k osobnímu i profesnímu růstu
* spolupráce na náboru vlastních členů týmu
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Koho hledáme?
* příjemného a odolného člověka
* s praxí v call centru na pozici TL nebo zástupce TL minimálně 2 roky
* plného energie s pozitivním uvažováním a je empatický
* dokáže poradit a pomoci, ale chápe i potřeby klientů
* motivují ho výsledky a nevadí mu zpracování reportů
* jeho styl vedení lidí, není jen o prázdných slovech, ale na lidech a týmu mu opravdu záleží
* náš teamleader vidí stejný cíl jako my a pomůže nám ho dosáhnout
* příjemného a odolného člověka
* s praxí v call centru na pozici TL nebo zástupce TL minimálně 2 roky
* plného energie s pozitivním uvažováním a je empatický
* dokáže poradit a pomoci, ale chápe i potřeby klientů
* motivují ho výsledky a nevadí mu zpracování reportů
* jeho styl vedení lidí, není jen o prázdných slovech, ale na lidech a týmu mu opravdu záleží
* náš teamleader vidí stejný cíl jako my a pomůže nám ho dosáhnout
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CONDUENT se řadí mezi největší mezinárodní společnosti na trhu v oblasti outsourcingu podpůrných aktivit firem.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
ID: 3210012
Datum zveřejnění: 9.10.2017
2017-10-09
lokalita: Okres Ostrava Pozice: Manažer call centra Společnost: Conduent Czech Republic s.r.o.