Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista technické podpory (CZ+ENG)
Conduent Czech Republic s.r.o.
Place of work
Sokolovská 136d, 186 00 Praha - Karlín, Prague
Sokolovská 136d, 186 00 Praha - Karlín, Prague
Contract type
full-time
full-time
Start date
April-May
April-May
Information about the position
Job description, responsibilities and duties
Jako specialista zákaznické/technické podpory budete zodpovědní za vstřícnou a efektivní telefonickou komunikaci se zákazníky, kteří se na Vás budou obracet s technickými dotazy týkající se chytrých telefonů, tabletů a dalších telekomunikačních zařízení. Budete zpravidla prvním kontaktem pro zákazníky volající do našeho kontaktního centra. Poskytováním technické podpory pro naše zákazníky se budete snažit o splnění jejich očekávání při každém hovoru. Jako člen týmu zákaznické/technické podpory budete vždy prezentovat společnost v pozitivním světle a vhodně vyřizovat citlivé dotazy.
Employee perks, benefits
• zázemí silné a stabilní společnosti;
• příjemné pracovní prostředí a kolektiv;
• vstupní školení zaměřené na procesy, produkty a komunikaci.
• následně pak průběžná odborná školení;
• příležitost profesního i osobního růstu;
• moderní pracoviště v Praze blízko stanice metra B.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: Stravenky, občerstvení na pracovišti, bonusy
• příjemné pracovní prostředí a kolektiv;
• vstupní školení zaměřené na procesy, produkty a komunikaci.
• následně pak průběžná odborná školení;
• příležitost profesního i osobního růstu;
• moderní pracoviště v Praze blízko stanice metra B.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: Stravenky, občerstvení na pracovišti, bonusy
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
Secondary with school-leaving examination
Follow-up/Higher Professional Education
University student
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Follow-up/Higher Professional Education
University student
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Language skills
Czech - Proficiency (C2) and English - Intermediate (B1)
The position is suitable for a fresh graduate
Yes
Personality requirements and skills
• znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího,
• komunikativní znalost anglického jazyka,
• dobré komunikační schopnosti, orientace na zákazníka, snahu učit se,
• zkušenosti z kontaktního, zákaznického centra výhodou.
• komunikativní znalost anglického jazyka,
• dobré komunikační schopnosti, orientace na zákazníka, snahu učit se,
• zkušenosti z kontaktního, zákaznického centra výhodou.
Advertiser
Brief description of the company
Conduent’s business services touch millions of lives every day. We are the world’s largest provider of diversified business process services with leading capabilities in transaction processing, automation, analytics and constituent experience. We work with both government and commercial customers in assisting them to deliver quality services to the people they serve.
Conduent is a company which takes care of you! If you want to start your career with an innovative organization or to show your experience, in each way, you’ll find what you are looking for with us!
Conduent is a company which takes care of you! If you want to start your career with an innovative organization or to show your experience, in each way, you’ll find what you are looking for with us!
ID: 3327855
Datum zveřejnění: 6.3.2018
2018-03-06
lokalita: Prague Pozice: Administrative Worker, Official, Call Operator, Customer Support Specialist, Helpdesk Operator Společnost: Conduent Czech Republic s.r.o.