Telefonní konzultant- servis pro firemní klientelu!

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
1. Máje 3, Ostrava 70900, Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
18000 - 25000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- SŠ vzdělání ukončené maturitou
- komunikativní typ se silnou orientací na zákazníka a schopností empatického naslouchání
- pozitivní přístup se zaměřením na detailní zjištění a vyřešení potřeb
- odolnost vůči stresu
- pozitivní přístup
- schopnost zaujmout
- výborná orientace při práci na PC - pečlivost

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Business divize je považována za špičku v rámci kariérního růstu na call-centru
- velmi zajímavé finanční ohodnocení – nástupní mzda ve výši 18.000 Kč
- možnost dalšího kariérního postupu – exklusivita v péči o zákazníka, svěřené portfolio
- čtvrtletní hodnocení v podobě finančních bonusů
- stravenky
- 5 týdnů dovolené
- školení v rámci business divize
- podpora personální společnosti přímo na pracovišti. Jako jediná agentura máme kancelář v budově O2.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

telekomunikace

Staňte se součásti týmu Telefónicy O2.
Zaměstnanci O2 jsou její největší devizou, proto se snaží maximálně podporovat jejich osobní i profesionální rozvoj. V České republice patří mezi nejlepší zaměstnavatele. V roce 2013 se stali TOP zaměstnavatelem v České republice

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Koho hledáme?
- SŠ vzdělání ukončené maturitou
- komunikativní typ se silnou orientací na zákazníka a schopností empatického naslouchání
- pozitivní přístup se zaměřením na detailní zjištění a vyřešení potřeb
- odolnost vůči stresu
- pozitivní přístup
- schopnost zaujmout
- výborná orientace při práci na PC - pečlivost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 1721481  Datum zveřejnění: 24.4.2014  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 18000 - 25000 Kč/měsíc