Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Konzultant zákaznického servisu
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Moravskoslezský kraj, Zlínský kraj
Moravskoslezský kraj, Zlínský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Tvojí hlavni zodpovědností bude komunikace se zákazníky a řešení jejich požadavků
• Veškeré informace co zjistíš, následně zavedeš do SAP systému
• Ze zázemí našich kanceláří budeš koordinovat montážní práce a poskytovat technickou podporu
• Dále budeš spolupracovat s oddělením výroby
• Komunikovat budeš ve francouzském i v anglickém jazyce se zahraničními klienty
• Veškeré informace co zjistíš, následně zavedeš do SAP systému
• Ze zázemí našich kanceláří budeš koordinovat montážní práce a poskytovat technickou podporu
• Dále budeš spolupracovat s oddělením výroby
• Komunikovat budeš ve francouzském i v anglickém jazyce se zahraničními klienty
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
• Možnost profesního růstu, systém zaškolení
• Přátelský kolektiv a jazykové kurzy
• Systém firemních benefitů
• Místo pracoviště: okres Vsetín
• Možnost profesního růstu, systém zaškolení
• Přátelský kolektiv a jazykové kurzy
• Systém firemních benefitů
• Místo pracoviště: okres Vsetín
Informace o náboru
Zaujala Tě pracovní pozice?
Skvělé! Stačí jen zaslat životopis: marta.kalova"zavináč"adecco.com, nebo mi zavolej na tel: +420 724 611 625 a já Ti řeknu více.
Skvělé! Stačí jen zaslat životopis: marta.kalova"zavináč"adecco.com, nebo mi zavolej na tel: +420 724 611 625 a já Ti řeknu více.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Máš charisma na rozdávání a dokážeš si poradit s každým argumentem? Jsi technický typ? A mluvíš francouzsky?
Pokud je navíc tvým zájmem pomáhat lidem a chceš se naučit něco nového, nadešel čas přidat se do týmu zákaznické a prodejní podpory. Mezinárodní výrobní společnost hledá tolik potřebnou posilu na pozici:
KONZULTANT ZÁKAZNICKÉHO SERVISU:
Máš charisma na rozdávání a dokážeš si poradit s každým argumentem? Jsi technický typ? A mluvíš francouzsky?
Pokud je navíc tvým zájmem pomáhat lidem a chceš se naučit něco nového, nadešel čas přidat se do týmu zákaznické a prodejní podpory. Mezinárodní výrobní společnost hledá tolik potřebnou posilu na pozici:
KONZULTANT ZÁKAZNICKÉHO SERVISU:
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Abys uspěl/a na výběrovém řízení, rozhodně potřebuješ mluvit francouzsky
• Další jazyk je Ti výhodou, zejména pak anglický
• Praxe není podmínkou, stačí když budeš komunikativní a orientovaný na zákazníky
• Výhodou je i zkušenost z oblasti prodeje
• Další jazyk je Ti výhodou, zejména pak anglický
• Praxe není podmínkou, stačí když budeš komunikativní a orientovaný na zákazníky
• Výhodou je i zkušenost z oblasti prodeje
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2151347
Datum zveřejnění: 19.6.2015
2015-06-19
lokalita: Moravskoslezský kraj, Zlínský kraj Pozice: Helpdesk operátor, Specialista podpory zákazníků, Supervizor call centra, Technický pracovník Společnost: ADECCO spol.s r.o.