Zákaznický servis s AJ

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Moravskoslezský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Na dané pozici budete:

* kontaktní osobu pro zákazníka
* optimalizovat procesy dodávek u zákazníka
* snižovat náklady v rámci procesů dodávek u zákazníka
* vyřizovat přijaté objednávky a dohlížet nad jejich naplněním
* navazovat hlubší spolupráci se zákazníkem
* komunikovat s logistikou, nákupem a engineeringem
* řešit zákaznické reklamace a požadavky
* reportovat směrem k vedení společnosti
* prostředníkem mezi naší společností a zákazníkem

Zaměstnanecké výhody, benefity

* motivující práci s možností dalšího profesního růstu
* odpovídající mzdové ohodnocení
* systém zaměstnaneckých benefitů
* zázemí silné nadnárodní společnosti s dlouholetou tradicí na trhu

Informace o náboru

V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici nám zašlete Váš strukturovaný životopis v českém jazyce.

Veškeré Vámi zaslané materiály budou považovány za důvěrné. Odpovědí na tento inzerát dáváte společnosti Adecco. svůj souhlas se zpracováním osobních dat dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Pokud se Vám do 14 dnů neozveme, upřednostnili jsme jiné kandidáty pro postup do užšího kola výběrového řízení.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Chemický průmysl, výroba farmaceutických výrobků

Výroba farmaceutických výrobků

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* VŠ/SŠ technického zaměření (výhodou)
* min. 3 roky praxe v zákaznickém servisu nebo v oblasti nákupu či logistice
* aktivní přístup
* výborné komunikativní schopnosti
* komunikativní AJ
* samostatnost a precisnost
* orientace v technické dokumentaci
* orientace v logistickém prostředí

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3217726  Datum zveřejnění: 17.10.2017