Administrativní pracovník

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
20000-21500 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• administrativní činnosti v zázemí obchodního domu
• administrativní příjem i výdej zboží
• správa dat v hospodářském systému
• kontrola objednávek
• telefonická i písemná komunikace s dodavateli
• příjem, evidence a zpracování reklamací
• fyzická práce ve skladě reklamací
• řešení reklamací ve vztahu k zákazníkovi a dodavateli

Zaměstnanecké výhody, benefity

• práci na HPP
• mzda až 21.500 Kč
• stabilní zaměstnání
• příjemné pracovní prostředí
• dovolená až 5 týdnů
• zaměstnanecké slevy na výrobky až 50 %
• stravenky

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Maloobchod

Jsme přední prodejci nábytku a bytových doplňků v Evropě. Našim zákazníkům nabízíme nejširší sortiment kvalitních produktů z oblasti bydlení na trhu. A nejen to, přinášíme jim i nové trendy, současný design a spoustu inspirativních nápadů. Rádi proto u nás uvítáme schopné a pozitivní lidi, kteří jsou na stejné vlně jako my a kteří mají chuť se dále rozvíjet a posunovat věci dál.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• SŠ, nebo SOU vzdělání
• praxe v oboru vítána
• znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook)
• základní znalosti NJ, AJ výhodou, není podmínkou
• komunikační a organizační schopnosti
• profesionální vystupování, samostatnost
• časová flexibilita, směny i o víkendech
• umění řešení konfliktních situací

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3239242  Datum zveřejnění: 10.11.2017  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 20000-21500 Kč/měsíc