Daňový specialista

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* zajišťování daňových a odvodových povinností společnosti
* koordinace daňové agendy s účetními, finančními a jinými systémy
* vypočítávání daní z příjmu, DPH, silniční daně, příp. dalších druhů daní
* příprava měsíčních zpráv v systému ERP
* vypracování týdenních reportů
* vypracování daňových přiznání, komunikace s finančními úřady
* příprava ad -hoc analýz
* Database managment-kontrola a řízení procesů

Zaměstnanecké výhody, benefity

* zázemí v dynamické mezinárodní společnosti
* příjemné pracovní prostředí a profesionální neformální tým
* zajímavou práci s možnosti profesního růstu
* atraktivní mzdové ohodnocení
* zaměstnanecké benefity: pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, jazykové vzdělávání, účast na zahraničních konferencích a další

Informace o náboru

V případě Vašeho zájmu neváhejte a zašlete svůj životopis na e-mailovou adresu: [email protected]
Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

Výroba komponentů pro automobilový průmysl

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* SŠ/VŠ vzdělání ekonomického zaměření
* schopnost plynulé komunikace v anglickém jazyce
* praxi na obdobné pozici v mezinárodní společnosti, min. 5 let
* znalost daňové problematiky a účetních zásad
* znalost systému SAP/Navision výhodou
* výborné analytické schopnosti
* zodpovědnost a spolehlivost
* organizační a komunikační dovednosti
* znalost MS Office

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3249065  Datum zveřejnění: 29.12.2017