Administrativní pozice (vhodné i pro absolventy)

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeňský kraj, Plzeň - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

komunikace v angličtině na denní bázi (vypracovaní reportů v anglickém jazyce)
zodpovědnost za vytváření a zkoordinování výrobního plánu interně i externě
zodpovědnost za řízení toku materiálu včetně celkové kontroly, prognóz, nedostatku, přebytku, příchodu atd.
zodpovědnost za přípravu materiálového/výrobního/přepravního plánu pro dodavatele a zákazníky
zodpovědnost za počítání inventury a analýza zjištěných rozdílů
dohled nad operacemi na konci měsíce a jejich kontrola
další požadované úkoly v rámci oddělení

Zaměstnanecké výhody, benefity

nástup možný IHNED či DOHODOU
místo výkonu práce: PLZEŇ - KŘIMICE
nástupní mzda od 26.000Kč (výše mzdy dle zkušeností)
FLEXIBILNÍ PRACOVNÍ DOBA
4 týdny dovolená
stravenky po odpracování půl roku
po zapracování možnost dalšího bonusu

Informace o náboru

Pokud Vás nabízená pozice zaujala, tak nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 602 535 437 či 377 221 174 nebo emailem na [email protected] nebo nás navštivte na naší pobočce v Plzni (adresa je Dřevěná ulice 8, Plzeň, 301 00).

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Chcete získat praxi v administrativě? Umíte výborně anglicky a chcete ji používat na denní bázi?

Tak to hledáme právě Vás!

!!!! VHODNÉ PRO ABSOLVENTY !!!!!

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

znalost práce s PC (hlavně MS excel)
vysokoškolský diplom (výhodou)
plynulá čeština a angličtina
analytické myšlení
praxe na obdobné pozici výhodou
znalost ERP systému Oracle výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3261864  Datum zveřejnění: 6.12.2017