Hlavní účetní

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Olomoucký kraj, Moravskoslezský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* zpracování pravidelných účetních výkazů na měsíční, kvartální i roční bázi pro vedení společnosti, státní instituce a banky
* vedení a zpracování banky
* zpracování forecastů, cash forecastů
* správa pokladny
* měsíční kontroly stavu výnosů a nákladů
* zodpovědnost za vedení účetnictví pro zpracování účetní závěrky dle Českých účetních standardů
* podpora pro jednání s finančními úřady a auditory
* inventarizace, kontrola účetních záznamů
* zpracování roční účetní uzávěrky a daňových přiznání
* statistické výkazy
* správa cestovních náhrad
* vedení jednoho účetního specialisty

Zaměstnanecké výhody, benefity

* zázemí mezinárodní společnosti
* zajímavé mzdové ohodnocení
* příjemné pracovní prostředí
* stravenky, příspěvek na dopravu
* 25 dní dovolené
* pružnou pracovní dobu

Informace o náboru

V případě Vašeho zájmu neváhejte a zašlete svůj životopis na e-mailovou adresu: [email protected]
Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Dodavatel automobilových interiéru a exteriéru

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* středoškolské/vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření
* minimálně 3 roky praxe na pozici Účetní ve výrobní společnosti
* znalost podvojného účetnictví, orientace v daňových otázkách, DPH
* anglický jazyk na komunikativní úrovni
* výborná orientace v MS Office
* zkušenosti se systémem SAP výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3266575  Datum zveřejnění: 13.12.2017