Specialista kontaktu se zákazníky Ostrava – 20 000 Kč, i pro absolventy!

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Okres Ostrava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
20 000 Kč

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, zabývajícího se softwarovým vývojem, hledáme nové konzultanty, kteří se budou starat o administrativní zázemí. Pokud jste člověk, který se nebojí kontaktu po telefonu, ale zároveň nechce aktivně prodávat, pak jste tady správně!

VOLNÉ VÍKENDY A SVÁTKY!
JEN RANNÍ SMĚNY!
ŽÁDNÝ PRODEJ!
VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY!

Pracovní náplň:
• podpora pobočkové sítě
• telefonická komunikace s klienty
• administrativní podpora obchodních zástupců (domluva schůzek apod.)
• neprodáváte ani neřešíte technické problémy

Pokud Vás nabídka zaujala, pak neváhejte a zašlete životopis, pomůžeme Vám sehnat práci snů!
KONZULTANT: Tereza Navrkalová, Tel.: 734 444 904, E-mail: [email protected]
ADECCO spol. s r.o., Poděbradova 7, 702 00 Ostrava

Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http://www.adecco.cz/Prohlaseni.html

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme:
• Práce PO-PÁ 7:30- 16:00 (víkendy a svátky volné + kratší pátky)
• fixní mzdu 16 750 Kč + motivující bonusy!
• Stravenky 80 Kč (po 4 měsících)
• příspěvek na penzijní připojištění
• příjemné, zrekonstruované pracovní prostředí s vybavenou kuchyňkou

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Informační technologie, počítačové programování, webové portály

...

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadujeme:
• tah na branku, motivaci a ostré lokty
• minimálně SŠ vzdělání, ale pokud jste výřečný, dáme vám šanci i bez maturity
• příjemný projev bez vad řeči

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3269554  Datum zveřejnění: 18.12.2017  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 20 000 Kč