Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Branch Manager Pro Prahu
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Štětkova 18, 140 00 Praha 4, Praha, Hlavní město Praha
Štětkova 18, 140 00 Praha 4, Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
40000-55000
40000-55000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Co budete u nás dělat:
- Plánovat, řídit a kontrolovat všechny aktivity spojené s provozem dané pobočky.
- Podílet se na přípravě a zejména splnění ročního obchodního plánu pobočky.
- Řídit a rozvíjet svůj tým, tak aby všichni členové týmu dosahovali požadované úrovně dovedností a znalostí.
- Vyvíjet obchodní činnost vedoucí k stabilitě a ziskovosti pobočky.
- Řídit a udržovat vztahy s klienty na vysoké úrovni.
- Podílet se na tvorbě dobrého jména zaměstnavatele a budování značky společnosti
- Zodpovědnost za implementaci a dodržování cenové politiky společnosti
- Řídit proces výběru a náboru zaměstnanců dané pobočky. Koučovat a trénovat tým v oblastech prodejních dovedností a zákaznického servisu. Spolupracovat na kariérním rozvoji členů týmu.
- Plánovat a realizovat pravidelné týmové porady. Kontrolovat a monitorovat aktivity svého týmu, tak aby byla zajištěna požadovaná úroveň poskytovaných služeb
- Poskytovat pravidelnou zpětnou vazbu a provádět hodnocení pracovního výkonu jednotlivých členů týmu
- Sledovat a zjišťovat spokojenost klientů
- Rozvíjet prodejní síť získáváním nových klientů a posilováním vztahů se stávajícími klienty
- Rozvíjet a udržovat si znalosti a přehled o lokálním trhu a ekonomických ukazatelích ovlivňující oblast podnikání společnosti
- Plánovat, řídit a kontrolovat všechny aktivity spojené s provozem dané pobočky.
- Podílet se na přípravě a zejména splnění ročního obchodního plánu pobočky.
- Řídit a rozvíjet svůj tým, tak aby všichni členové týmu dosahovali požadované úrovně dovedností a znalostí.
- Vyvíjet obchodní činnost vedoucí k stabilitě a ziskovosti pobočky.
- Řídit a udržovat vztahy s klienty na vysoké úrovni.
- Podílet se na tvorbě dobrého jména zaměstnavatele a budování značky společnosti
- Zodpovědnost za implementaci a dodržování cenové politiky společnosti
- Řídit proces výběru a náboru zaměstnanců dané pobočky. Koučovat a trénovat tým v oblastech prodejních dovedností a zákaznického servisu. Spolupracovat na kariérním rozvoji členů týmu.
- Plánovat a realizovat pravidelné týmové porady. Kontrolovat a monitorovat aktivity svého týmu, tak aby byla zajištěna požadovaná úroveň poskytovaných služeb
- Poskytovat pravidelnou zpětnou vazbu a provádět hodnocení pracovního výkonu jednotlivých členů týmu
- Sledovat a zjišťovat spokojenost klientů
- Rozvíjet prodejní síť získáváním nových klientů a posilováním vztahů se stávajícími klienty
- Rozvíjet a udržovat si znalosti a přehled o lokálním trhu a ekonomických ukazatelích ovlivňující oblast podnikání společnosti
Zaměstnanecké výhody, benefity
Co Vám můžeme v Adecco nabídnout:
- Zázemí mezinárodní společnosti, která je jedničkou ve svém oboru
- Práci ve skvělém týmu s príma lidmi
- Ano, je to i o penězích ! Máme pro Vás nastavený zajímavý a motivující finanční ohodnocení (odpovídající fix a bonusy)
- Taky nám záleží na rozvoji zaměstnanců. A proto tady hodně školíme. Máme školení nastavené hlavně na základě toho, co zaměstnanci potřebují.
- A k tomu množství benefitů. Kde začít? Co takto stravenky za 105 Kč, 20 dní dovolené plus 6 sick days, Multisport karta, telefon pro osobní voláni, příspěvek na jazykové kurzy, po roce příspěvek na penzijní pojištění a různé firemní akce
- Poskytneme Vám vše, co k práci potřebujete – notebook, mobilní telefon, služební vůz apod.
- Jsme jeden team! Budeme rádi, když se k nám přidáte do různých projektů, které u nás máme – Win4Youth, CEO for One Month a další…
- Nástup možný ihned nebo dohodou
Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání.
- Zázemí mezinárodní společnosti, která je jedničkou ve svém oboru
- Práci ve skvělém týmu s príma lidmi
- Ano, je to i o penězích ! Máme pro Vás nastavený zajímavý a motivující finanční ohodnocení (odpovídající fix a bonusy)
- Taky nám záleží na rozvoji zaměstnanců. A proto tady hodně školíme. Máme školení nastavené hlavně na základě toho, co zaměstnanci potřebují.
- A k tomu množství benefitů. Kde začít? Co takto stravenky za 105 Kč, 20 dní dovolené plus 6 sick days, Multisport karta, telefon pro osobní voláni, příspěvek na jazykové kurzy, po roce příspěvek na penzijní pojištění a různé firemní akce
- Poskytneme Vám vše, co k práci potřebujete – notebook, mobilní telefon, služební vůz apod.
- Jsme jeden team! Budeme rádi, když se k nám přidáte do různých projektů, které u nás máme – Win4Youth, CEO for One Month a další…
- Nástup možný ihned nebo dohodou
Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
Jsme jedna z největších personálních společností na světě působící v 60 zemích světa, na českém trhu působíme od roku 1992. Hledáte práci? Adecco Vám pomůže a poradí.
Jsme jedna z největších personálních společností na světě působící v 60 zemích světa, na českém trhu působíme od roku 1992. Hledáte práci? Adecco Vám pomůže a poradí.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
Vzdělání v oboru
Personalistika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Co pro práci u nás potřebujete:
- VŠ (ideálně ekonomického směru)
- 3-5 let zkušeností B2B Obchodě, ideálně v mezinárodní organizaci
- Výborné obchodní dovednosti, znalosti procesů, postupů a obchodních nástrojů
- Schopnost analyzovat a interpretovat finanční a provozní výkazy (P&L, budget)
- Znalost pracovního práva a legislativy upravující agenturní zaměstnávání
- Zkušenosti s vedením týmu a jeho rozvojem
- MS Office se zaměřením na Excel a PowerPoint
- AJ na pokročilé úrovni
- Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
- VŠ (ideálně ekonomického směru)
- 3-5 let zkušeností B2B Obchodě, ideálně v mezinárodní organizaci
- Výborné obchodní dovednosti, znalosti procesů, postupů a obchodních nástrojů
- Schopnost analyzovat a interpretovat finanční a provozní výkazy (P&L, budget)
- Znalost pracovního práva a legislativy upravující agenturní zaměstnávání
- Zkušenosti s vedením týmu a jeho rozvojem
- MS Office se zaměřením na Excel a PowerPoint
- AJ na pokročilé úrovni
- Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3291924
Datum zveřejnění: 22.1.2018
2018-01-22
lokalita: Štětkova 18, 140 00 Praha 4, Praha, Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, HR Business Partner, HR generalist, Personalista, Vedoucí oddělení Společnost: ADECCO spol.s r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 40000-55000