Branch Manager Pro Prahu

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Štětkova 18, 140 00 Praha 4, Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
40000-55000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Co budete u nás dělat:

- Plánovat, řídit a kontrolovat všechny aktivity spojené s provozem dané pobočky.
- Podílet se na přípravě a zejména splnění ročního obchodního plánu pobočky.
- Řídit a rozvíjet svůj tým, tak aby všichni členové týmu dosahovali požadované úrovně dovedností a znalostí.
- Vyvíjet obchodní činnost vedoucí k stabilitě a ziskovosti pobočky.
- Řídit a udržovat vztahy s klienty na vysoké úrovni.
- Podílet se na tvorbě dobrého jména zaměstnavatele a budování značky společnosti
- Zodpovědnost za implementaci a dodržování cenové politiky společnosti
- Řídit proces výběru a náboru zaměstnanců dané pobočky. Koučovat a trénovat tým v oblastech prodejních dovedností a zákaznického servisu. Spolupracovat na kariérním rozvoji členů týmu.
- Plánovat a realizovat pravidelné týmové porady. Kontrolovat a monitorovat aktivity svého týmu, tak aby byla zajištěna požadovaná úroveň poskytovaných služeb
- Poskytovat pravidelnou zpětnou vazbu a provádět hodnocení pracovního výkonu jednotlivých členů týmu
- Sledovat a zjišťovat spokojenost klientů
- Rozvíjet prodejní síť získáváním nových klientů a posilováním vztahů se stávajícími klienty
- Rozvíjet a udržovat si znalosti a přehled o lokálním trhu a ekonomických ukazatelích ovlivňující oblast podnikání společnosti

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co Vám můžeme v Adecco nabídnout:

- Zázemí mezinárodní společnosti, která je jedničkou ve svém oboru
- Práci ve skvělém týmu s príma lidmi
- Ano, je to i o penězích ! Máme pro Vás nastavený zajímavý a motivující finanční ohodnocení (odpovídající fix a bonusy)
- Taky nám záleží na rozvoji zaměstnanců. A proto tady hodně školíme. Máme školení nastavené hlavně na základě toho, co zaměstnanci potřebují.
- A k tomu množství benefitů. Kde začít? Co takto stravenky za 105 Kč, 20 dní dovolené plus 6 sick days, Multisport karta, telefon pro osobní voláni, příspěvek na jazykové kurzy, po roce příspěvek na penzijní pojištění a různé firemní akce
- Poskytneme Vám vše, co k práci potřebujete – notebook, mobilní telefon, služební vůz apod.
- Jsme jeden team! Budeme rádi, když se k nám přidáte do různých projektů, které u nás máme – Win4Youth, CEO for One Month a další…
- Nástup možný ihned nebo dohodou


Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Zprostředkování práce a personální poradenství

Jsme jedna z největších personálních společností na světě působící v 60 zemích světa, na českém trhu působíme od roku 1992. Hledáte práci? Adecco Vám pomůže a poradí.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně

Vzdělání v oboru

Personalistika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Český jazyk - Expert (C2)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Co pro práci u nás potřebujete:

- VŠ (ideálně ekonomického směru)
- 3-5 let zkušeností B2B Obchodě, ideálně v mezinárodní organizaci
- Výborné obchodní dovednosti, znalosti procesů, postupů a obchodních nástrojů
- Schopnost analyzovat a interpretovat finanční a provozní výkazy (P&L, budget)
- Znalost pracovního práva a legislativy upravující agenturní zaměstnávání
- Zkušenosti s vedením týmu a jeho rozvojem
- MS Office se zaměřením na Excel a PowerPoint
- AJ na pokročilé úrovni
- Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3291924  Datum zveřejnění: 22.1.2018  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 40000-55000