Správa interní komunikace - zkrácený úvazek + homeoffice Brno

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- zodpovědnost za nastavení efektivního procesu interní komunikace
- tvorba a korektury textů pro potřeby interní komunikace
- správa obsahu intranetu
- komunikace s interními klienty a Organizace společných setkání
- správa a užívání jednotlivých médií a kanálů s důrazem na vhodné načasování
- nastavení systému zpětné vazby k měření efektivity interní komunikace v celé organizaci v spolupráci s marketingovým oddělením

Zaměstnanecké výhody, benefity

- práci pro mezinárodní společnost na pozici Specialisty pro interní komunikaci
v centru Brna
- možnost zkráceného úvazku (60-75 %)
- motivující finanční ohodnocení a kariérní růst
- kvartální bonusy
- homeoffice a pružnou pracovní dobu
- spolupráci nejen s IT oddělením
- možný nástup dohodou

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Mezinárodní společnost

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- VŠ vzdělání (alespoň bakalářského stupně)
- výborná znalost českého jazyka slovem i písmem (autorská tvorba textů a jazykové korektury)
- velmi dobrá znalost anglického jazyka slovem i písmem
- velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti
- aktivní a pozitivní přístup k úkolům a projektům
- znalost MS Office včetně MS Outlook
- obecná znalost IT problematiky výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3308546  Datum zveřejnění: 12.2.2018