Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Sales Admin Back Office Specialist
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
40000
40000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Providing high quality pre-& after sale support for TBR and FLEET contract management
• Providing and share reporting
• Calculating commercial action bonuses and ensure their proper flow and processing
• Invoicing –corrections, preparations
• Data administration
• Forecasting – data collection and data upload
• Providing and share reporting
• Calculating commercial action bonuses and ensure their proper flow and processing
• Invoicing –corrections, preparations
• Data administration
• Forecasting – data collection and data upload
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Full time employment
• Monthly wage 40.000 CZK
• Meal tickets 80 CZK
• 20 days holidays, 1 additional day after each year of service
• Annual bonus based on goals
• Work hours: Monday – Friday from 9 am to 5 pm
• Work place near to center of Prague
• International team and attractive work environment
• Monthly wage 40.000 CZK
• Meal tickets 80 CZK
• 20 days holidays, 1 additional day after each year of service
• Annual bonus based on goals
• Work hours: Monday – Friday from 9 am to 5 pm
• Work place near to center of Prague
• International team and attractive work environment
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
For our client we are looking for new colleague to join our team. If you are looking for new opportunities, new experience and you want to learn something new, send your CV now!
For our client we are looking for new colleague to join our team. If you are looking for new opportunities, new experience and you want to learn something new, send your CV now!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Český jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3337341
Datum zveřejnění: 16.3.2018
2018-03-16
lokalita: Praha, Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Office manager, Specialista pro veřejné zakázky Společnost: ADECCO spol.s r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 40000