Administrativní pozice -PMC Specialist

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeň - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- komunikace v angličtině na denní bázi (vypracovaní reportů v anglickém jazyce)
-zodpovědnost za vytváření a zkoordinování výrobního plánu interně i externě
-zodpovědnost za řízení toku materiálu včetně celkové kontroly, prognóz, nedostatku, přebytku, příchodu atd.
-zodpovědnost za přípravu materiálového/výrobního/přepravního plánu pro dodavatele a zákazníky
-zodpovědnost za počítání inventury a analýza zjištěných rozdílů
-dohled nad operacemi na konci měsíce a jejich kontrola
-další požadované úkoly v rámci oddělení

Zaměstnanecké výhody, benefity

- nástup možný IHNED či DOHODOU
- místo výkonu práce: PLZEŇ - KŘIMICE
- nástupní mzda od 26.000Kč (výše mzdy dle zkušeností)
- flexibilní pracovní doba
- 4 týdny dovolená
- stravenky po odpracování půl roku
- po zapracování možnost dalšího bonusu

Informace o náboru

Pokud Vás nabízená pozice zaujala, tak nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 602 535 437 či 377 221 174 nebo emailem na [email protected] nebo nás navštivte na naší pobočce v Plzni (adresa je Dřevěná ulice 8, Plzeň, 301 00).

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Hledáte práci, ve které budete denně komunikovat v anglickém jazyce? Máte uživatelské znalosti v excelu? Chcete se stát součástí týmu v mezinárodní společnosti? Nebojíte se zodpovědnosti? Nabízíme pracovní pozici v rychle se rozvíjejícím odvětví s možností kariérního růstu a flexibilní pracovní dobou.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- znalost práce s PC (hlavně MS excel)
- vysokoškolský diplom (výhodou)
- plynulá čeština a angličtina
- analytické myšlení
- praxe na obdobné pozici výhodou
- znalost ERP systému Oracle výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3337657  Datum zveřejnění: 16.3.2018