Chief accountant

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Na Pankráci 1003/53, 140 00 Praha-Nusle, Česká republika, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.05.2018

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Vedení kompletního účetnictví (balancesheet, P/L, účetní závěrka, atd.)
- Zastřešení čtyř poboček
- Kontrola měsíčních/čtvrtletních/ročních uzávěrek
- Vedení sedmičlenného týmu
- Komunikace se statutárnímu auditory a auditory
- Analýza účetních transakcí a kontrola účetních dopadů

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Klíčovou roli v celosvětové společnosti a lídrem na trhu
- Atraktivní ohodnocení a benefity
- Možnost kariérního růstu
- Kancelář blízko centra Prahy
- Mobilní telefon, notebook
- Automobil i pro osobní účely
- Stavování na pracovišti
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby
- Dovolená 5 týdnů
- Vzdělávací kurzy
- zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Doprava, logistika

Pro našeho významného klienta působícího v oblasti letecké, námořní a nákladní dopravy, hledáme zkušeného kandidáta na pozici hlavního účetního.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

účetnictví

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Ostatní znalosti

SAP - Základy

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- Ukončené vysokoškolské vzdělání v oblasti finančnictví
- Znalost IFRS, ideálně i GAAP
- Praxe min 5 let v účetnictví
- AJ slovem i písmem – denní komunikace (reporting finančnímu řediteli, který je
cizinec)
- Manažerské schopnosti a schopnost řídit tým, motivovat jej, školit a
mentorovat
- Analytické myšlení a schopnost řešit problémy
- Znalost programu SAP – není podmínkou, ale velkou výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3363219  Datum zveřejnění: 16.4.2018