Asistentka/asistent zajištění zakázek s Němčinou

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Karviná, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
22 000 - 25 000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Rád by jsi využil/la němčinu na denní bázi? Pokud Tě baví administrativa a nevadí Ti věci zařizovat a organizovat, dej o sobě vědět :)

Tvou hlavní náplní práce bude - starost o zakázky v rámci Německa. Dodavatelé Ti zavolají s objednávkou, kterou zaeviduješ v systému, zadáš vedoucímu, aby ji vytvořili a dohlédneš, aby byl celý proces v pořádku.

O celém průběhu dodavatele informuješ, samozřejmě i s datem, kdy mu zakázka bude doručena a uvedeš do systému. O nic složitého nejde, se vším Ti poradíme, od zkušeného naopak rádi získáme nový nadhled, jak dělat věci lépe !

Zaměstnanecké výhody, benefity

zkrácená pracovní doba 7,5 hodiny denně
22 dní dovolené
příspěvek na finanční poradenství
moderní, příjemné prostředí firmy
osobní růst, teambuildingy
osobní a kariérní růst
nové nápady vítány
možnost pro absolventy, či získání praxe
možnost využití německého jazyka aktivně na denní bázi
zlepšení komunikačních a organizačních dovedností

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

s

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

Administrativa

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- zájem o práci s lidmi a v administrativě
- zdvořilé a milé vystupování
- německý jazyk - budete využívat denně, proto na dobré úrovni

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3391094  Datum zveřejnění: 29.5.2019  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 22 000 - 25 000 Kč/měsíc