Vedoucí úseku Controlling

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
České Budějovice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
35000 Kč - 40000 Kč

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- koordinace činností v účtárně
- kontrola správnosti zaúčtování
- účtování - mzdy, bankovní výpisy (CZK, EUR, USD), předpisy plateb, časové rozlišení, kurzové rozdíly, skladové pohyby, dotace
- export bankovních výpisů, import do IS
- správa pohledávek a odběratelů v insolvenčním řízení (upomínky, výzvy k úhradě, konzultace s obchodníky)
- příprava podkladů pro průběžný a závěrečný audit, spolupráce s auditorem
- vyhodnocování ziskovosti (zakázek, středisek)
- účetní uzávěrka (vč. inventarizace)
- komunikace s úřady a jinými institucemi

Zaměstnanecké výhody, benefity

- práci na plný úvazek
- flexibilní začátek/konec pracovní doby
- home office - po zapracování dle domluvy
- vzdělávací kurzy, školení
- mobilní telefon
- dodatkovou dovolenou
- příspěvek na stravování -závodní stravování
- příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv
- příspěvek na penzijní/životní připojištění
- motivující finanční ohodnocení dle praxe a zkušeností
- bonusy/prémie
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Společnost nabízí uplatnění v perspektivních oborech průmyslové výroby. Společnost má dlouholetou historii, klade důraz na vysokou kvalitu a neustálý rozvoj nejen firemního sortimentu, ale i na rozvoj svých zaměstnanců.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- SŠ/VŠ vzdělání
- 2 - 3 roky zkušenost nutností
- částečná znalost AJ
- znalost MS Office
- samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, aktivní přístup

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3396365  Datum zveřejnění: 21.5.2018  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 35000 Kč - 40000 Kč