Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Vedoucí zákaznického servisu
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Okres Tábor, Česko
Okres Tábor, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
40000 Kč - 50000 Kč
40000 Kč - 50000 Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Zodpovědnost za chod oddělení a vedení týmu
- Mapování procesů a sledování činnosti oddělení
- Kontrola dodržování nastavených pracovních postupů
- Kontrola vydaných a urgence nezaplacených faktur
- Zodpovědnost za správnost zadání objednávek
- Spolupráce s výrobním, nákupním, finančním a personálním oddělením
- Zpracování a předávaní reportů, přehledů
- Kontrola aktualizace dat produktů a klientů
- Asistence při přípravě návštěv a školení
- Přesah na obchod, schopnost vést obchodní jednání
- Plnění úkolů dle týdenní a měsíční agendy, nastaveno vedoucím Obch. odd. (měření: plnění v %)
- Zpracovávání reportingu a včasnost jejího odevzdání (měření: včasnost, kvalita)
- Vedení teamu, analýza práce, dodržování procesů a organizace/sledování denních činnosti (měření: důslednost, kvalita)
- Mapování procesů a sledování činnosti oddělení
- Kontrola dodržování nastavených pracovních postupů
- Kontrola vydaných a urgence nezaplacených faktur
- Zodpovědnost za správnost zadání objednávek
- Spolupráce s výrobním, nákupním, finančním a personálním oddělením
- Zpracování a předávaní reportů, přehledů
- Kontrola aktualizace dat produktů a klientů
- Asistence při přípravě návštěv a školení
- Přesah na obchod, schopnost vést obchodní jednání
- Plnění úkolů dle týdenní a měsíční agendy, nastaveno vedoucím Obch. odd. (měření: plnění v %)
- Zpracovávání reportingu a včasnost jejího odevzdání (měření: včasnost, kvalita)
- Vedení teamu, analýza práce, dodržování procesů a organizace/sledování denních činnosti (měření: důslednost, kvalita)
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Zajímavou práci v mezinárodním prostředí
- Motivující mzdové ohodnocení, závislé na profesní odbornosti a dosahovaných výsledcích fixní a variabilní část)
- Komplexní zaškolení a odborné vedení
- Podporu ve vzdělávání a dalším osobním rozvoji
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby
- Možnost občasné práce z domova
- Zahraniční pracovní cesty
- Účast na zahraničních konferencích
- Vyhrazený čas na inovace
- Notebook, mobilní telefon
- Dotované stravování
- Příspěvek za odpracované roky
- Dlouhodobou spolupráci na hlavní pracovní poměr
- Nástup možný ihned
- Motivující mzdové ohodnocení, závislé na profesní odbornosti a dosahovaných výsledcích fixní a variabilní část)
- Komplexní zaškolení a odborné vedení
- Podporu ve vzdělávání a dalším osobním rozvoji
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby
- Možnost občasné práce z domova
- Zahraniční pracovní cesty
- Účast na zahraničních konferencích
- Vyhrazený čas na inovace
- Notebook, mobilní telefon
- Dotované stravování
- Příspěvek za odpracované roky
- Dlouhodobou spolupráci na hlavní pracovní poměr
- Nástup možný ihned
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Stabilní společnost, která s nadšením přináší zákazníkům špičkové technologie, řešení na klíč a prvotřídní péči. Produkty, služby a řešení dodáváme do více než 50-ti zemí světa.
Stabilní společnost, která s nadšením přináší zákazníkům špičkové technologie, řešení na klíč a prvotřídní péči. Produkty, služby a řešení dodáváme do více než 50-ti zemí světa.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- SŠ/VŠ ekonomického/technického zaměření
- Znalost AJ na úrovni minimálně B2 podmínkou
- Znalost RJ, NJ nebo FJ na úrovni B1
- Zkušenosti s přímým vedením týmu (ideálně backoffice) minimálně 1 rok
- Velmi dobrou znalost práce na PC (Excel (vzorce, konting. tabulky), Word, Powerpoint)
- Vynikající organizační a komunikační schopnosti
- Profesionální vystupování a pozitivní přístup
- Odolnost vůči stresu
- Schopnost rychle se učit, samostatnost a pečlivost
- Analytické schopnosti
- Znalost AJ na úrovni minimálně B2 podmínkou
- Znalost RJ, NJ nebo FJ na úrovni B1
- Zkušenosti s přímým vedením týmu (ideálně backoffice) minimálně 1 rok
- Velmi dobrou znalost práce na PC (Excel (vzorce, konting. tabulky), Word, Powerpoint)
- Vynikající organizační a komunikační schopnosti
- Profesionální vystupování a pozitivní přístup
- Odolnost vůči stresu
- Schopnost rychle se učit, samostatnost a pečlivost
- Analytické schopnosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3397495
Datum zveřejnění: 22.5.2018
2018-05-22
lokalita: Okres Tábor Pozice: Specialista podpory zákazníků Společnost: ADECCO spol.s r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 40000 Kč - 50000 Kč