HR Administrator Chomutov (20hod./týden)

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Puchmayerova 133/2, 430 01 Chomutov, Česko
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
01.06.2018
Mzdové podmínky (brutto)
Dohodou

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* Poskytovat servis klientům a dočasně přiděleným pracovníkům v oblasti zpracování administrativy
* Tvorba a následná správa smluvní dokumentace dočasně přidělených pracovníků
* Sběr a kontrola dat potřebných pro zpracování mezd
* Vystupovat v roli Business Partnera pro naše klienty a dočasně přidělené pracovníky pro danou oblast
* Zajištění fakturace dle platných pravidel společnosti
* Distribuce stravenek a další administrativní úkoly dle potřeby

Zaměstnanecké výhody, benefity

* Zázemí mezinárodní společnosti, která je jedničkou ve svém oboru
* Práci ve skvělém týmu s príma lidmi
* Pravidelná školení
* Velké množství firemních benefitů – stravenky, 20 dní dovolené plus 6 sick days, Multisport karta, telefon i pro osobní voláni, notebook, příspěvek na jazykové kurzy, příspěvek na penzijní pojištění a různé firemní akce
* Nástup možný ihned

Informace o náboru

Tuto pracovní příležitost a jiné zajímavé nabídky najdete i na webu www.adecco.jobs.cz. Koukněte se i na náš profil na https://www.proudly.cz/firmy/49/adecco-praha-4, kde o nás najdete víc informací.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Zprostředkování práce a personální poradenství

Zajímá Vás oblast Human Resources a chcete pracovat v dynamickém prostředí? Pokud ano, přidejte se do našeho týmu! Jsme stabilní společnost, kde se určitě nebudete nudit. Jedeme naplno, ale i přesto u nás vládne přátelská a uvolněná atmosféra. Každý rok jsme součástí projektu Great Place to Work a zatím si stojíme. Děláme vše proto, aby pro nás práce v Adecco byla smysluplná a posouvala nás dál.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy

Vzdělání v oboru

Personalistika, účetnictví

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1) a Český jazyk - Expert (C2)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru
* 1-2 roky zkušeností na obdobné pozici v rámci HR * Administrativy či zpracování mezd
* Znalost platné legislativy (pracovní právo, mzdová legislativa)
* MS Office – především Excel!
* Znalost mzdového IS – Navision je velkou výhodou
* AJ na komunikativní úrovni výhodou
* Pro - klientský přístup a ochotu řešit problémy

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3404397  Datum zveřejnění: 29.5.2018  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: Dohodou