Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
HR Administrator Chomutov (20hod./týden)
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Puchmayerova 133/2, 430 01 Chomutov, Česko
Puchmayerova 133/2, 430 01 Chomutov, Česko
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
zkrácený úvazek, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
01.06.2018
01.06.2018
Mzdové podmínky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Poskytovat servis klientům a dočasně přiděleným pracovníkům v oblasti zpracování administrativy
* Tvorba a následná správa smluvní dokumentace dočasně přidělených pracovníků
* Sběr a kontrola dat potřebných pro zpracování mezd
* Vystupovat v roli Business Partnera pro naše klienty a dočasně přidělené pracovníky pro danou oblast
* Zajištění fakturace dle platných pravidel společnosti
* Distribuce stravenek a další administrativní úkoly dle potřeby
* Tvorba a následná správa smluvní dokumentace dočasně přidělených pracovníků
* Sběr a kontrola dat potřebných pro zpracování mezd
* Vystupovat v roli Business Partnera pro naše klienty a dočasně přidělené pracovníky pro danou oblast
* Zajištění fakturace dle platných pravidel společnosti
* Distribuce stravenek a další administrativní úkoly dle potřeby
Zaměstnanecké výhody, benefity
* Zázemí mezinárodní společnosti, která je jedničkou ve svém oboru
* Práci ve skvělém týmu s príma lidmi
* Pravidelná školení
* Velké množství firemních benefitů – stravenky, 20 dní dovolené plus 6 sick days, Multisport karta, telefon i pro osobní voláni, notebook, příspěvek na jazykové kurzy, příspěvek na penzijní pojištění a různé firemní akce
* Nástup možný ihned
* Práci ve skvělém týmu s príma lidmi
* Pravidelná školení
* Velké množství firemních benefitů – stravenky, 20 dní dovolené plus 6 sick days, Multisport karta, telefon i pro osobní voláni, notebook, příspěvek na jazykové kurzy, příspěvek na penzijní pojištění a různé firemní akce
* Nástup možný ihned
Informace o náboru
Tuto pracovní příležitost a jiné zajímavé nabídky najdete i na webu www.adecco.jobs.cz. Koukněte se i na náš profil na https://www.proudly.cz/firmy/49/adecco-praha-4, kde o nás najdete víc informací.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Zprostředkování práce a personální poradenství
Zajímá Vás oblast Human Resources a chcete pracovat v dynamickém prostředí? Pokud ano, přidejte se do našeho týmu! Jsme stabilní společnost, kde se určitě nebudete nudit. Jedeme naplno, ale i přesto u nás vládne přátelská a uvolněná atmosféra. Každý rok jsme součástí projektu Great Place to Work a zatím si stojíme. Děláme vše proto, aby pro nás práce v Adecco byla smysluplná a posouvala nás dál.
Zajímá Vás oblast Human Resources a chcete pracovat v dynamickém prostředí? Pokud ano, přidejte se do našeho týmu! Jsme stabilní společnost, kde se určitě nebudete nudit. Jedeme naplno, ale i přesto u nás vládne přátelská a uvolněná atmosféra. Každý rok jsme součástí projektu Great Place to Work a zatím si stojíme. Děláme vše proto, aby pro nás práce v Adecco byla smysluplná a posouvala nás dál.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
Vzdělání v oboru
Personalistika, účetnictví
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1) a Český jazyk - Expert (C2)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* SŠ/VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru
* 1-2 roky zkušeností na obdobné pozici v rámci HR * Administrativy či zpracování mezd
* Znalost platné legislativy (pracovní právo, mzdová legislativa)
* MS Office – především Excel!
* Znalost mzdového IS – Navision je velkou výhodou
* AJ na komunikativní úrovni výhodou
* Pro - klientský přístup a ochotu řešit problémy
* 1-2 roky zkušeností na obdobné pozici v rámci HR * Administrativy či zpracování mezd
* Znalost platné legislativy (pracovní právo, mzdová legislativa)
* MS Office – především Excel!
* Znalost mzdového IS – Navision je velkou výhodou
* AJ na komunikativní úrovni výhodou
* Pro - klientský přístup a ochotu řešit problémy
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3404397
Datum zveřejnění: 29.5.2018
2018-05-29
lokalita: Puchmayerova 133/2, 430 01 Chomutov, Česko Pozice: Administrativní pracovník, referent, Mzdový účetní, Personalista Společnost: ADECCO spol.s r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: Dohodou