Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Sales order administrator - NJ
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Plzeň, Česko
Plzeň, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
08.06.2018
08.06.2018
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Zpracovávání administrativních/transakčních úkolů v oblasti zadávání -objednávek
- Zadávání příchozích prodejních zakázek do distribučního systému
- Sledování prodejních objednávek
- Zajištění zpracování prodejích zakázek – v časovém limitu určeným pro plynulý tok zakázek
- Udržování efektivní komunikace v cizím jazyce – síť evropských distribučních center, klienti a jejich zákazníci
- Spravování složek a dat
- Okamžité řešení problémů a požadavků zákazníků
- Zadávání příchozích prodejních zakázek do distribučního systému
- Sledování prodejních objednávek
- Zajištění zpracování prodejích zakázek – v časovém limitu určeným pro plynulý tok zakázek
- Udržování efektivní komunikace v cizím jazyce – síť evropských distribučních center, klienti a jejich zákazníci
- Spravování složek a dat
- Okamžité řešení problémů a požadavků zákazníků
Zaměstnanecké výhody, benefity
- NJ – B2/C1 – aktivní komunikace s rodilými mluvčími
- AJ – B1 – pro domluvu s kolegy
- PC – MS Excel (tabulky, funkce), administrativní úkony
- Zájem o práci s daty a údaji – může to být i trochu rutina
- Odolnost vůči stresu a schopnost pracovat pod tlakem – termíny je nutno dodržovat!
- Výhodou – znalost zákaznických servisních procesů
- AJ – B1 – pro domluvu s kolegy
- PC – MS Excel (tabulky, funkce), administrativní úkony
- Zájem o práci s daty a údaji – může to být i trochu rutina
- Odolnost vůči stresu a schopnost pracovat pod tlakem – termíny je nutno dodržovat!
- Výhodou – znalost zákaznických servisních procesů
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
V případě zájmu prosím reagujte na danou pozici a přiložte svůj životopis. Případně volejte na tel. 725 184 582
V případě zájmu prosím reagujte na danou pozici a přiložte svůj životopis. Případně volejte na tel. 725 184 582
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1) a Německý jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3408185
Datum zveřejnění: 1.6.2018
2018-06-01
lokalita: Plzeň, Česko Pozice: Administrativní pracovník, referent, Specialista podpory zákazníků Společnost: ADECCO spol.s r.o.