HR/ Zákaznický servis – Nový projekt!

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Brno-střed, Česko, Město Brno, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.11.2018

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

V rámci nového projektu exkluzivně hledáme vhodné kandidáty
Hledáte uplatnění u významné mezinárodní společnosti?

Chcete být součástí silného týmu a mít možnost se naučit spoustu nových věcí?

Pozice je zodpovědná za poskytnutí pomoci zaměstnancům (prostřednictvím telefonu, živého rozhovoru nebo e-mailu) s dotazy týkajícími se lidských zdrojů a souvisejících zásad, postupů a transakcí využívajících HR systémy a technologie.

▪ Vyřizování příchozích telefonických hovorů, přijímání a zpracovávání požadavků a zadávání dat do systému
▪ Používání postupů, příruček a dalších referenční materiálů, které pomáhají při zodpovězení a řešení dotazů zaměstnanců / manažerů
▪ Předávání informací ostatním oddělením
▪ Dokumentace všech dotazů a záležitostí zaměstnanců
▪ Provádění přezkumů často kladených otázek, zásad a postupů pro identifikaci kroků potřebných k zodpovězení dotazů zákazníků
▪ Monitoring neobvyklých událostí a problematiky v oblasti vedení týmů

Zaměstnanecké výhody, benefity

▪ Nadstandardní finanční ohodnocení
▪ Přátelský tým/nadnárodní tým - možnost využití jazyků na denní bázi
▪ Možnost nastartovat svoji kariéru a profesně se rozvíjet
▪ Krásné prostory/příjemná atmosféra
▪ 25 dní dovolené
▪ Mnoho interních aktivit od masáží až po workshopy na pracovišti
▪ Širokou škálu firemních benefitů

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

Pozice je zodpovědná za poskytnutí pomoci zaměstnancům (prostřednictvím telefonu, živého rozhovoru nebo e-mailu) s dotazy týkajícími se lidských zdrojů a souvisejících zásad, postupů a transakcí využívajících HR systémy a technologie.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

▪ Zkušenost v oblasti služeb zákazníkům/call centra velkou výhodou
▪ Komunikativní znalost angličtiny PODMÍNKOU!
▪ Znalost dalších jazyků je výhodou (němčina, italština, polština, francouzština, holandština, ...)
▪ Dobré počítačové dovednosti (Microsoft Office, zejména Excel, Word a PowerPoint)
▪ Silné analytické schopnosti, pozornost k detailům
▪ Prozákaznická orientace, velmi dobré komunikační dovednosti
▪ Schopnost stanovit si priority a schopnost mutitaskingu

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3409958  Datum zveřejnění: 8.10.2018