Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Zákaznický servis - technický produkt
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
České Budějovice, Česko
České Budějovice, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- administrace objednávek ve firemním systému
- komunikace se zákazníky a příslušnými odděleními
- potvrzování objednávek
- reporting
- komunikace se zákazníky a příslušnými odděleními
- potvrzování objednávek
- reporting
Zaměstnanecké výhody, benefity
- platové ohodnocení dle praxe a zkušeností
- možnost pružné pracovní doby
- příspěvek na dopravu a stravování
- příspěvek na penzijní pojištění
- týdnů dovolené
- měsíční odměny a roční odměny
- možnost pružné pracovní doby
- příspěvek na dopravu a stravování
- příspěvek na penzijní pojištění
- týdnů dovolené
- měsíční odměny a roční odměny
Informace o náboru
Staňte se členem týmu nově vytvářeného oddělení.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků
Významný výrobce zařízení pro automobilový průmysl
Významný výrobce zařízení pro automobilový průmysl
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- praxe na obdobné pozici alespoň 2 roky
- komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka (denní využití)
- znalost MS Office
- komunikační a organizační dovednosti na velmi vysoké úrovni
- komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka (denní využití)
- znalost MS Office
- komunikační a organizační dovednosti na velmi vysoké úrovni
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3447909
Datum zveřejnění: 13.7.2018
2018-07-13
lokalita: České Budějovice, Česko Pozice: Specialista podpory zákazníků Společnost: ADECCO spol.s r.o.