Referent podpory prodeje - částečný úvazek

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Velešín, Česko
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Domluvíte se německy? Máte rádi práci s lidmi? Můžete pracovat pouze na částečný úvazek? Umíte pracovat s MS Excel?

Náš klient, zahraniční výrobní společnost, přijme do svého týmu kandidáta/tku na pozici Referenta podpory prodeje na částečný úvazek (50% - 70%)

Vaší pracovní náplní bude:
- kontakt se zákazníkem ohledně objednávek - stav zboží, dodací lhůty, reklamace, upomínky
- překlad produktových textů a podkladů pro výrobu
- komunikace s oddělením marketingu a reklamními agenturami
- pomoc při vyřizování zákaznických reklamací
- pomoc při zákaznických školeních a firemních výstavách

Zaměstnanecké výhody, benefity

- nástupní mzda 28 tis. HM
- roční odměny
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na penzijní a životní pojištění
- příspěvek na stravovaní

Informace o náboru

Pozice je vhodná pro studenty VŠ, absolventy, maminky/tatínky na mateřské či rodičovské dovolené či OZP s možností docházení do zaměstnání

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

elektrotechnický průmysl

Zahraniční výrobní společnost

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

ideálně obchodní

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- ÚSO vzdělání, ideálně obchodního zaměření
- německý jazyk na velmi pokročilé úrovni (denní využití), anglický jazyk výhodou
- znalost MS Office, zejména Excel
- znalost Navision výhodou
- komunikativnost, pečlivost, proaktivní přístup a samostatnost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3452228  Datum zveřejnění: 18.7.2018