Účetní manažer / manažer účetního oddělení

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Klatovy, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
25.07.2018

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Do nově vznikajícího Účetního centra sdílených služeb hledáme účetního manažera, který zaštítí provoz tohoto centra a povede tým účetních.

- Zodpovědnost za tým podřízených – nyní 6 osob s plánovaným rozšířením týmu na 20 osob
- Aktivní podílení se na nastavení centra sdílených služeb
- Implementace účetních zásad a postupů v souladu se strategií mateřské společnosti
- Vedení a motivace týmu, koordinace činností
- Zajištění zaškolení podřízených
- Dohled nad činností účetního oddělení a kontrola výsledků
- Analýza dodavatelských účtů a jiných dat
- Stanovení akčního plánu pro nápravu zjištěných odchylek
- Monitorování splatných účtů a dohled nad dodržováním termínů
- Správa účetních náležitostí pro region střední Evropy

Zaměstnanecké výhody, benefity

- 5 týdnů dovolené
- Dobré finanční ohodnocení
- Příjemný kolektiv a dobrá firemní kultura
- Příspěvek na dopravu
- Závodní stravování
- Stabilizační příspěvek
- Příspěvek na kulturu

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

V případě zájmu prosím reagujte na danou pozici a přiložte svůj životopis. Případně volejte na tel. 725 184 582

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- Anglický jazyk na dobré úrovni
- Velmi dobré znalosti účetnictví
- Zkušenost z obdobné pozice
- Schopnost vedení lidí
- Zodpovědnost
- Samostatnost
- Odolnost vůči stresu, orientace na výsledek
- Schopnost efektivního plánování a stanovování priorit

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3456302  Datum zveřejnění: 24.7.2018