Manažer zakázky

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeň, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Sestavování plánů zakázek (software Oracle Primavera P6)
- Řízení, kontrola a koordinace průběhu přidělených zakázek (od zahájení projektu po expedici)
- Kontrola termínového plnění, upozorňování na neplnění termínů v jednotlivých fázích projektu u jednotlivých útvarů
- Kooperace a kontrola průběhu plnění u participujících útvarů (konstrukce, nákup, technologie, plánování, výroba…)
- Kontrola plánu materiálových požadavků a průběhu výrobnách příkazů
- Využívání PLM/Agile a Oracle EBS (postupy, výkresy, příkazy, listy neshod, zněmy, informace o dodaném materiálu, naskladnění atd.)
- Aktivní účast na kontrolních poradách

Zaměstnanecké výhody, benefity

- 5 týdnů dovolené
- Příjemný kolektiv a dobrá firemní kultura
- Pružná pracovní doba
- Závodní stravování
- Příspěvek na penzijní nebo životní připojištění
- Příspěvek na studium anglického jazyka
- A další :)

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

V případě zájmu prosím reagujte na danou pozici a přiložte svůj životopis. Případně volejte na tel. 725 184 582

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- SŠ/VŠ – strojní zaměření výhodou
- Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Excel, MS Outlook) a základní zkušenost se softwarem pro plánování a řízení projektů podmínkou
- Zkušenost s Product Lifecycle Managementem (PLM)
- AJ – mírně pokročilá
- Praxe v plánování, vedení či řízení projektů ve strojním oboru
- Technické a logické myšlení
- Orientace ve 2D výkresech
- Samostatnost, spolehlivost, pečlivost, analytické myšlení
- Organizační schopnosti, komunikační dovednosti
- Odolnost vůči stresu

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3458567  Datum zveřejnění: 28.8.2018