Agent zákaznického centra-help desk 23.900Kč

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Podpora zákazníkům
• Řešení dotazů převážně technického charakteru k výrobkům – prostřednictvím telefonu, mailu nebo chatu

Zaměstnanecké výhody, benefity

• mzdu 23 900,- /měs.
• stravenky v hodnotě 120 Kč
• příspěvek na dojíždění 780 Kč/měsíc
• pracovní doba 8-17 hod
• zajímavou a zodpovědnou práci v prestižní společnosti na HPP
•Multisport karta

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

Hledáme specialistu podpory zákazníků do světově známé společnosti.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

základní vzdělání
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• min. středoškolské vzdělání
• práce na PC
• komunikativnost, vstřícné a proklientské jednání, pracovitost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3471074  Datum zveřejnění: 8.1.2019