Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka kvality flexibilní pracovní doba
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Plzeň, Česko
Plzeň, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* kontrola reportů z produkce
* doplňovaní dat do systému Excel (přehledy/porovnávaní s daty od ostatních odděleni)
* kontrola návodek
* kontrola organizace na výrobě (úklid/ukládaní materiálu, atd.)
* výdej ochranných pomůcek
* doplňovaní dat do systému Excel (přehledy/porovnávaní s daty od ostatních odděleni)
* kontrola návodek
* kontrola organizace na výrobě (úklid/ukládaní materiálu, atd.)
* výdej ochranných pomůcek
Zaměstnanecké výhody, benefity
* nástup možný IHNED či DOHODOU
* místo výkonu práce: PLZEŇ - KŘIMICE
* nástupní mzda 20.000 Kč (13.000Kč fixní mzda + 7.000Kč bonus)
* flexibilní pracovní doba (s pevným jádrem 10:00-14:00 hodin)
* 5 týdny dovolená
* stravenky po odpracování půl roku
* po zapracování možnost dalšího bonusu
* místo výkonu práce: PLZEŇ - KŘIMICE
* nástupní mzda 20.000 Kč (13.000Kč fixní mzda + 7.000Kč bonus)
* flexibilní pracovní doba (s pevným jádrem 10:00-14:00 hodin)
* 5 týdny dovolená
* stravenky po odpracování půl roku
* po zapracování možnost dalšího bonusu
Informace o náboru
Pokud Vás nabízená pozice zaujala, tak nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 602 535 437 či 377 221 174 nebo emailem na [email protected] nebo nás navštivte na naší pobočce v Plzni (adresa je Otýlie Beníškové 12, Plzeň, 301 00).
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Hledáte administrativní pozici s flexibilní pracovní dobou?
Umíte pracovat v systému Excel a psaní emailů v anglickém jazyce Vám nedělá problémy?
Pak možná hledáme právě Vás…
Pro našeho významného klienta hledáme vhodné uchazeče na pozici Asistent/ka kvality.
Hledáte administrativní pozici s flexibilní pracovní dobou?
Umíte pracovat v systému Excel a psaní emailů v anglickém jazyce Vám nedělá problémy?
Pak možná hledáme právě Vás…
Pro našeho významného klienta hledáme vhodné uchazeče na pozici Asistent/ka kvality.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* vhodné pro muže i ženy
* samostatnost, zodpovědný přístup
* pokročila znalost MS Office (zejména program Excel - kontingenční tabulky, formátovaní, základní vzorce, doplňovaní dat)
* anglický jazyk (zejména čtení a psaní - e-maily a dokumenty v angličtině)
* ochotu učit se
* samostatnost, zodpovědný přístup
* pokročila znalost MS Office (zejména program Excel - kontingenční tabulky, formátovaní, základní vzorce, doplňovaní dat)
* anglický jazyk (zejména čtení a psaní - e-maily a dokumenty v angličtině)
* ochotu učit se
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3473002
Datum zveřejnění: 28.8.2018
2018-08-28
lokalita: Plzeň, Česko Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: ADECCO spol.s r.o.