Customer query administrator – francouzský jazyk

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeň, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Řešení krácení plateb z různých typů reklamací – identifikace příčin, zpracování ve firemním zákaznickém systému a uskutečnění kroků k vyřešení situace
- Zpracovávání požadavků na změnu fakturovaných částek (reklamace či jiné důvody)
- Zadávání příchozích plateb do finančního systému na základě bankovních výpisů, identifikace plateb a přiřazování k zákaznickým účtům
- Poskytování podpory týmu správy pohledávek
- Identifikace a párování souvisejících kreditních a debetních položek v účetním systému
- Správa dat zákazníků ve finančním systému
- Komunikace s kolegy a zákazníky v zahraničí
- Řešení problémů a požadavků zákazníků a managementu
- Tvorba a aktualizace manuálů
- Reporting nadřízenému

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Zajímavou pracovní náplň ve firmě s pozitivní firemní kulturou
- 5 týdnů dovolené
- Roční odměny
- Moderní kanceláře v centru Plzně
- Stravenky v hodnotě 90 Kč
- Zdarma jazykové kurzy a další vzdělávání
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Zvýhodněné telefonní tarify
- Firemní akce
- Placené přesčasy s možností jejich výběru formou náhradního volna
- Bonus 25.000 Kč za doporučení nového zaměstnance

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Doprava, logistika

V případě zájmu prosím reagujte na danou pozici a přiložte svůj životopis. Případně volejte na tel. 725 184 582

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Francouzský jazyk - Středně pokročilý (B2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- Francouzský jazyk B1/B2 – aktivní komunikace, převážně písemná
- Anglický jazyk B1 – komunikativní úroveň
- Výborná úroveň práce s MS Excel – vyhledávací funkce, vzorce, tabulky
- Schopnost efektivní práce s daty z interních i zákaznických systémů v různých formátech
- Pečlivost, přesnost a schopnost udržet pozornost při práci s daty v systému
- Zkušenost s účetními systémy výhodou
- Aktivní přístup k identifikaci nedostatků v procesech, schopnost navrhnout a zavést řešení
- Týmová spolupráce a ochota k vzájemné pomoci a zástupu s ostatními členy týmu

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců

Adresa společnosti

ADECCO spol.s r.o.
Otýlie Beníškové 1556/12
301 00 Plzeň
http://www.adecco.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Markéta Rozhonová
Tel.: +420725184582
E-mail: poslat životopis
ID: 3484922   Datum zveřejnění: 4.9.2018