Supervisor hlavních účetních

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Brno, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.01.2019
Mzdové podmínky (brutto)
55-75000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Vedení týmu hlavních účetních
Řešení složitějších účetních operací
Koordinace procesů
Zodpovědnost za měsíční závěrky
Reporting
Příprava ročního zúčtování
Koordinace interních i externích auditorů, spolupráce na auditech
Podpora a rozvoj týmu
Komunikace s manažery a dalšími odděleními

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Práci na Hlavní pracovní poměr ve stabilní mezinárodní společnosti
- Moderní pracovní prostředí
- Flexibilní pracovní dobu
- Týden dovolené navíc
- Příspěvky na stravování
- Multisport kartu
- Příspěvky na životní a penzijní připojištění
- Přátelský kolektiv a nejrůznější volnočasové aktivity
- Možnost profesního i osobního růstu
- Jazykové kurzy
- Týmové akce
- Místo výkonu práce: Brno

Informace o náboru

Zaujala Vás tato pracovní pozice? Zašlete nám svůj životopis s fotografií v české verzi na e-mail: tereza.hladikova"zavináč"adecco.com, nebo nás kontaktujte telefonicky na tel. číslo: +420 725 426 723

Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů, počítejte prosím s tím, že jsme dali přednost jiným kandidátům. Děkujeme za pochopení.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Významný klient v Brně

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Prokazatelné zkušenosti v oblasti financí a účetnictví, ideálně z velké čtyřky nebo SSC
Znalost kompletního účetnictví, ACCA kurzy vekou výhodou
Dobrá znalost anglického jazyka
Komunikativní a prezentační dovednosti
Schopnost efektivní práce
Znalost MS Excel
Schopnost řešit problémy
Dodržování deadlinů

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3539760  Datum zveřejnění: 15.11.2018  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 55-75000