Fakturant s angličtinou

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Jihomoravský kraj, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.02.2019
Mzdové podmínky (brutto)
25000-30000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Účtování přijatých faktur a jejich kontrola
Komunikace s dodavateli
Řešení neuhrazených, nezaúčtovaných faktur
Administrativní činnosti
Spolupráce s ostatními odděleními

Zaměstnanecké výhody, benefity

Práci na HPP na dobu NEURČITOU v úspěšné mezinárodní společnosti
Motivující platové ohodnocení
13./14./15. mzda
6 týdnů dovolené
Flexibilní pracovní doba
Možnost jazykových kurzů a dalšího vzdělávání
Moderní pracovní prostředí
Společenské a kulturní akce
Relaxační zóna
Příspěvek na dopravu
Možnost osobního i kariérního růstu
Firemní kafeterie
Příspěvek na penzijní připojištění
A spoustu dalšího

Místo výkonu práce: Brno

Informace o náboru

Zaujala Vás tato pracovní pozice? Zašlete nám svůj životopis s fotografií v české i anglické verzi na e-mail: tereza.hladikova"zavináč"adecco.com, nebo nás kontaktujte telefonicky na tel. číslo: +420 725 426 723

Pokud Vás nebudeme kontaktovat do 3 týdnů, počítejte prosím s tím, že jsme dali přednost jiným kandidátům. Děkujeme za pochopení.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Účetní a auditorské činnosti

Mezinárodní společnost v Brně

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Vzdělání ideálně ekonomického zaměření
Komunikativní znalost anglického jazyka (min. úroveň B2)
VÝHODOU znalost dalšího cizího jazyka (francouzština, španělština, portugalština)
Komunikativní dovednosti
Časová flexibilita
Znalost MS office
VÝHODOU znalost programu SAP, případně předchozí zkušenosti se zpracováním faktur, účetnictví

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3548406  Datum zveřejnění: 27.11.2018  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25000-30000