Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Administrativní pracovník - back office 29.000-32.000
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Praha, Česko
Praha, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Administrativní činnost
- Monitoring trhu
- Komunikace se zákazníky
- Úvěrové konverzace
- Monitoring trhu
- Komunikace se zákazníky
- Úvěrové konverzace
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Konkurence schopné finanční ohodnocení
- Práci ve skvělém kolektivu
- Neformální leč profesionální přístup
- 4 týdny dovolené
- Volné víkendy
- Společné snídaně ve čtvrtek
- Fit centrum přímo v budově
- Práci ve skvělém kolektivu
- Neformální leč profesionální přístup
- 4 týdny dovolené
- Volné víkendy
- Společné snídaně ve čtvrtek
- Fit centrum přímo v budově
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné administrativní a podpůrné služby
Jsme jedna z největších personálních společností na světě působící v 60 zemích světa, na českém trhu působíme od roku 1992. Hledáte práci? Adecco Vám pomůže a poradí.
Jsme jedna z největších personálních společností na světě působící v 60 zemích světa, na českém trhu působíme od roku 1992. Hledáte práci? Adecco Vám pomůže a poradí.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Středoškolské vzdělání (bankovní zaměření výhodou)
- Zkouška o spotřebitelském úvěru podmínkou
- Výborné komunikační schopnosti
- HPP s nástupem ihned
- místo výkonu práce Veleslavín
- Zkouška o spotřebitelském úvěru podmínkou
- Výborné komunikační schopnosti
- HPP s nástupem ihned
- místo výkonu práce Veleslavín
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3549679
Datum zveřejnění: 29.11.2018
2018-11-29
lokalita: Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Office manager, Specialista back office Společnost: ADECCO spol.s r.o.