Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistentka zahraničního obchodu s NJ
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Český Těšín, Česko
Český Těšín, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
25000
25000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- denní komunikace se zákazníky
- komunikace s oddělením napříč firmou
- zajištění průchodu zakázky
- zápis a kontrola zakázek v softwaru
- příprava podkladů pro smlouvy (nabídkový list, kalkulace)
- komunikace s oddělením napříč firmou
- zajištění průchodu zakázky
- zápis a kontrola zakázek v softwaru
- příprava podkladů pro smlouvy (nabídkový list, kalkulace)
Informace o náboru
Pokud Vás nabídka zaujala, neváhejte mi dát o sobě vědět. Nezaujala a aktivně si hledáte práci? Pak mi zavolejte, případně pošlete CV s žádostí na email. Společně probereme další možnosti Vašeho růstu v rámci jiných nabídek :)
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Nakladatelství, TV, rozhlas
Česká společnost s dlouholetou tradicí
Česká společnost s dlouholetou tradicí
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- aktivní znalost NJ ( denní komunikace)
- uživatelská znalost PC
- výborné komunikační a organizační dovednosti
- iniciativní přístup
- reprezentativní vystupování
- ŘP výhodou
- uživatelská znalost PC
- výborné komunikační a organizační dovednosti
- iniciativní přístup
- reprezentativní vystupování
- ŘP výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3549774
Datum zveřejnění: 4.1.2019
2019-01-04
lokalita: Okres Karviná Pozice: Administrativní pracovník, referent Společnost: ADECCO spol.s r.o.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 25000