Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Customer specialist with Italian
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Brno-střed, Česko
Brno-střed, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Podpora interních zaměstnanců v zahraničí (telefonicky, e-mailem, skype)
- Denní využití anglického i italského jazyka
- Zodpovídání všech dotazů souvisejících s HR procesy a postupy
- Dokumentace, postupy, příručky týkající se HR
- Práce v rámci týmu
- Denní využití anglického i italského jazyka
- Zodpovídání všech dotazů souvisejících s HR procesy a postupy
- Dokumentace, postupy, příručky týkající se HR
- Práce v rámci týmu
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Motivující platového ohodnocení
- Práce v mezinárodním prostředí
- Přátelské prostředí
- Velmi zajímavý systém benefitů
- 25 dní dovolené + dva dny sickdays
- Relaxace, cvičení
- Atraktivní pracovní prostředí v centru Brna
- Práce v mezinárodním prostředí
- Přátelské prostředí
- Velmi zajímavý systém benefitů
- 25 dní dovolené + dva dny sickdays
- Relaxace, cvičení
- Atraktivní pracovní prostředí v centru Brna
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Celosvětová výrobní a vývojová společnost .
Celosvětová výrobní a vývojová společnost .
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Italský jazyk - Středně pokročilý (B2)
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Nutností je angličtina i italština na pokročilé komunikativní úrovni
- Zkušenost se zákaznickým servisem velkou výhodou/není podmínkou
- Velmi dobré komunikativní schopnosti
- Zkušenost v mezinárodním pracovní prostředí výhodou
- Zkušenost se zákaznickým servisem velkou výhodou/není podmínkou
- Velmi dobré komunikativní schopnosti
- Zkušenost v mezinárodním pracovní prostředí výhodou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3557183
Datum zveřejnění: 10.12.2018
2018-12-10
lokalita: Brno - město Pozice: Specialista podpory zákazníků Společnost: ADECCO spol.s r.o.