HR Business partner/ka

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeň-jih, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Vedení HR týmu (4 kolegové)
- Zajištění kapacity lidských zdrojů, včetně životního cyklu zaměstnance (nábor, nástup, ukončení)
- Podílení se na vytváření plánu vzdělávání, včetně vytváření individuálních programů pro rozvoj
- Jednání s agenturními partnery, plánování kapacity dočasně přidělených pracovníků
- Zaměření na zaměstnanecké vztahy, efektivitu zaměstnanců
- Zaměření na aktivity pro udržení stávajících zaměstnanců a získání nových
- Šíření firemní kultury a podpora zaměstnanců v plnění cílů společnosti
- Odpovědnost za efektivní systém HR procesů a dodržováné interních předpisů napříč firmou

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Zajímavá práce ve společnosti s pozitivní firemní kulturou
- Flexibilní pracovní doba (core time 9:00 – 15:30)
- Placené přesčasy a možnost jejich vybírání formou náhradního volna
- 5 týdnů dovolené
- Přátelský kolektiv
- Roční odměna až do výše měsíční mzdy
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Zvýhodněné telefonní tarify
- Firemní akce (večírky, sportovní akce, rodinný den)
- Vzdělávací kurzy

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

V případě zájmu prosím reagujte na danou pozici a přiložte svůj životopis. Případně volejte na tel. 725 184 582

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- Praxe z oblasti HR minimálně 4 roky, z toho alespoň 2 roky z vedoucí pozice
- Plynulá znalost anglického jazyka
- Zkušenost z výrobní společnosti
- Dobrá znalost zákoníku práce
- PC dovednosti – MS Word, Excel, PPT
- Zkušenosti s projektovým řízením
- Proaktivní přístup
- Diplomatický přístup
- Týmový duch
- Dokončené SŠ vzdělání
- ŘP skupiny B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3559316  Datum zveřejnění: 12.12.2018