Regionální manažer pro kontaktní centra s AJ (od 65.000,- Kč)

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Pardubický kraj, Česko
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• celkové řízení a kontrola provozu Kontaktních center v ČR (Pardubice, HK a Hodonín)
• spolupracovat s kolegy a nadřízenými na rozvoji Kontaktního centra a na splnění cílů Kontaktního centra
• řídit a rozvíjet Kontaktní centrum za účelem plnění stanovených KPI
• řídit a rozvíjet celkovou strategií společnosti, plnění obchodního plánu a dlouhodobého udržitelné trendu kvality obsluhy
• vedení a motivování podřízených, vč. efektivního využívání lidských zdrojů
• jednání se zákazníky, řešení jejich požadavků a maximalizace spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami, vč. budování a udržování vztahů se zákazníky
• reporting dle požadavku společnosti
• navrhovat nová řešení v návaznosti na efektivitu, produktivitu, finance a rozvoj společnosti

Zaměstnanecké výhody, benefity

• velmi dobré mzdové ohodnocení
• služební automobil i k soukromému využití
• 25 dní dovolené
• práci v sehraném kolektivu mezinárodní společnosti s vedoucím postavením na trhu
• možnost profesního a osobního růstu i na nadnárodní úrovni
• jazykové kurzy
• další benefity: stravenky, Benefit Karta, teambuildingy, školení na rozvoj osobnosti, zvýhodněné tarify pro volání a další..
• možnost nástupu IHNED
• místo výkonu práce: okr. Pardubice

Informace o náboru

Zaujala Vás tato pracovní pozice? Zašlete nám svůj životopis V ČESKÉ VERZI na e-mail: [email protected], nebo nás kontaktujte telefonicky na tel. číslo: +420 607 007 024.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Mezinárodní společnost orientovaná na poskytování služeb zákazníkům - call centrum.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

A

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• min. SŠ vzdělání (ideálně ekonomické)
• vyzrálou osobnost s předchozí min. 3letou zkušeností s řízením a vedením Kontaktního centra podmínkou!!!
• znalost procesů v Kontaktním centru/Call centru/SSC
• AJ na komunikativní úrovni (každodenní využití)
• silnou orientaci na klienta a jeho potřeby
• mimořádné interpersonální, komunikační a prezentační dovednosti
• lidský přístup se zájmem o rozvoj podřízených a jejich aktivní motivaci
• ambice a odhodlání uspět a ochotu udělat něco navíc, vytrvalost
• osobní příklad, přirozenou autoritu a charisma

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců

Adresa společnosti

ADECCO spol.s r.o.
Pekařská 72
60200 Brno
http://www.adecco.cz

Kontakt

Kontaktní osoba: Lucie Hrdá
E-mail: poslat životopis
ID: 3568161   Datum zveřejnění: 2.1.2019